Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1422 ggr
siberlina
0

katten kickan är hemma

jag måste bara   berätta  att  vi  idag  har hittat kickan  välbehållen,  vi  gråtit   glädjetårar   ,vi  har letat efter henne  sen    hon försvann  den 6 juni    ,vi   satt  ut annonser  lappar över allt   ,  vi har pratat med polisen,,,mäniskor  har ringt  ,en   sa  att   hon hade  kickan hemma   hos sig men då  va  katten  vit,,en annan   hade  fångat in  kickan    men det var  en annans  katt   ,vi  varit    i skogar   hagar   ja  över allt   ,men i morse jick jag in    på    blocket   efterlysningar     och då var det en tjej   som hade   hittat   kickan  ,eller  kickan  hade följt efter  henne,och då hade hon lämnat  kickan  till   sin mamma.så   jag  säger det   till  alla   här  ge  alldrig    när  duin katt  har sprungit bort    ,sätt  upp lappar  över allt…

Marga
0

Åh vad roligt! Där ser man att man inte ska ge upp hoppet utan forstsätta att leta!Glad

annebeate
0

Vilken glad nyhet denna lördagskväll!Glad

Detta är ännu ett exempel på att man inte ska ge upp.

anebit
0

En sån underbar nyhet!  Ja, man ska aldrig ge upp!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Lena
0

Jättekul att höra att Kickan har kommit tillrätta. Nej man ska aldrig ge upp. Har nämnt det några gånger förut, jag har en kompis vars bortsprungna katt kom tillrätta efter 9 år.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

siberlina
0

ojj  Lena   efter 9  år  det är  helt  otroligt

siberlina
0

jag var där idag   och kickan  åt   och sen jick  hon och la  sig  på sin favvo plats  sängen…nöjd