katten kickan är hemma
jag måste bara berätta att vi idag har hittat kickan välbehållen, vi gråtit glädjetårar ,vi har letat efter henne sen hon försvann den 6 juni ,vi satt ut annonser lappar över allt , vi har pratat med polisen,,,mäniskor har ringt ,en sa att hon hade kickan hemma hos sig men då va katten vit,,en annan hade fångat in kickan men det var en annans katt ,vi varit i skogar hagar ja över allt ,men i morse jick jag in på blocket efterlysningar och då var det en tjej som hade hittat kickan ,eller kickan hade följt efter henne,och då hade hon lämnat kickan till sin mamma.så jag säger det till alla här ge alldrig när duin katt har sprungit bort ,sätt upp lappar över allt…
Åh vad roligt! Där ser man att man inte ska ge upp hoppet utan forstsätta att leta!
Vilken glad nyhet denna lördagskväll!
Detta är ännu ett exempel på att man inte ska ge upp.

En sån underbar nyhet! Ja, man ska aldrig ge upp!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Jättekul att höra att Kickan har kommit tillrätta. Nej man ska aldrig ge upp. Har nämnt det några gånger förut, jag har en kompis vars bortsprungna katt kom tillrätta efter 9 år.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

ojj Lena efter 9 år det är helt otroligt

jag var där idag och kickan åt och sen jick hon och la sig på sin favvo plats sängen…nöjd