Vilken gullig bild
Jättesöt, vill också ha igelkottar här…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ohh vilka söta bilder! Blir alldeles varm och glad inombords. :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Å, va kul med flera katt och igelkottsbilder.
Skriver som Lena, blir alldeles varm och glad av att titta på dessa underbara bilder.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Igelkottar är väldigt söta, undrar bara hur det går mellan katter och igelkotter-löss.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Tror att de flesta "vilda" igelkottar gladeligen delar med sig av sina löss till katterna ifall de kommer för nära.
men snälla nån så söta då….

Så fina bilder.
Gillar kottar och är så glad att jag haft en kotte som bott i min trädgård i sommar. H*n lärde sig fort att det serverades kattmat vid 21-tiden. 

Helt underbara bilder! Vilken härlig tråd! Får mej att minnas den tiden i Örebro då vi hade ett 20-tal igelkottar dagligen i trädgården som man stekte pannkakor åt. Då satt Josefin mitt i gänget och åt tillsammans med dom..har aldrig märkt några problem mellan katter och igelkott..skulle vilja dela med mej av bild från detta..men har ingen där Josefin var med..men ett kärt, kärt minne är det, hon skulle ha fyllt 17 år idag..
Hoppas det är ok att visa en av dina bilder, Sidentass. Har den sparad för den är så kul:)

#12 Men vad roligt att bilden också finns hos dej:-) Ja..det var härliga tider det!