Försvunnen
Har du gått in på Kattpolisen i Fokus? Lägg det inläget där, för det är där du har störst chans att få tips och att folk ser!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Du har väl tapetserat området med efterlysningslappar och gärna med bild på henne. Det är bra att förse lapparna med avrivningsremsor med ditt telnr så man lätt kan ringa. Tyvärr tar människor ner lappar så det gäller att bevaka och sätta upp nya. Kan hon ha blivit instängd någonstans? Hon är väl anmäld försvunnen hos polisen. Du har kanske redan anmält henne försvunnen hos Göteborgs Katthjälp. Det gäller att så många som möjligt hör talas om att Klara är försvunnen.
håller med Annebeate här. Man får ligga i som tusan…. OCh inte ge upp hoppet!!!!

Så lilla söta Klara har inte kommit hem än. =(
Jag kan komma upp och hjälpa dig leta någon gång nästa vecka. Har tidiga föreläsningar på tisdag och torsdag så om någon av dom dagarna fungerar för dig så säg till.
/Annica
Jättejobbigt när ens katt springer bort. Lägger in länken till en artikel här, som behandlar just detta ämne. Där hittar du många bra tips vad du bör göra. Flera är redan nämnda här i tråden.
Det viktigaste är att inte ge upp. Det händer att katter kommer tillrätta efter mycket lång tid. Känner en som fick tillbaka sin katt efter 9 år.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Precis som Lena skriver, oerhört vikigt att inte ge upp utan fortsätt leta aktivt efter henne. Min grannkatt var borta i över 7 månader och dessutom under en mycket sträng vinter och hittades i bra skick. Hon kan vara närmre dig än du anar. Ju fler som känner till att hon är försvunnen desto bättre är det. Hittelön kan göra att allmänheten är extra vakna.
Tack för allas omtanke, ingen Klara hemma ännu :(
Men jag ger inte upp än, letar och letar.
Annika du är välkommen upp när du vill, jag jobbar mån, ons, fre 8-11
//Gunilla

Håller hårt i tummarna för att Klara snart återfinns….antar att du satt upp lappar där du utlovat hittelönen..inte fel heller om man kan dela ut lapparna i brevlådorna runt omkring..
hoppas för dig jag med…..