Profender, värdelöst sk*t?
Dante och Divina, våra vuxna stödkatter fick ju det i samband med sina kastreringar. Så vi trodde i vår enfald, att eftersom de skulle vara inne, så räckte det. Dyrt som skam var det ju också. Dröm om stödmattes förvåning, då antingen båda, elller en av dem, spydde upp levande maskar i går……. OCh det var veten som applicerade det, så det blev ju riktigt gjort när de ändå var sövda….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

låter ju inte bra, emn det kanske måsste ge två ggr, att de levande dör men äggen klarar sig, om du förstår?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
då är det ju i så fall kasst, så dyrt som det är……
Tror det var det osm Tudde fick sista gången och det var det enda som funkade på honom. Fast det var ju jag som applicerade på dem.
//Pia
Profender är bra för skygga katter. Annars är Drontal eller Silbemax bättre.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ja jag blev så snopen. Vi frågade nere hos vår andra vet igår, varför detta skedde och han blev lika förvånad han. det skulle räcka med en dos dessutom. Men nu fick Dante och Divina Drontal i stället. Aldrig att jag köper det mera i alla fall.
Men om man läser på hur spolmask fungerar är det klart att det kan behövas 2 omgånger. Då går ju genom blodet in i lungorna och sväljs eller hostas upp sedan. Och alla ägg de lägger…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ja, tyvärr… Men de kissarna är ju så snälla, så de äter ju maskmedel i maten, så då är det ju bortkastade pegnar.