Ja sick. Hörde något om att polisen tagit fast henne nu dock, fast mest för att skydda henne mot hatiska kattvänner. (konstigt..)
Var skedde detta? I Sverige?

England
men va fan. är hon helt dum i huvet!!!! Tur de hade satt upp övervakningskamera så de kunde hitta katten efter 15 timmer
Jag tycker att man skulle slänga kärringen i tunnan i stället.
ja nu har apskaftet blivit identifierats i alla fall
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sicken jäkla kärring! 
Det finns folk till allt, man blir nästan inte förvånad längre. 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Det beteendet såg lite sjukt ut faktiskt. Står och klappar och gosar med katten och rätt som det är åker den ner i tunnan, hängre kavajen tillrätta på armen och promenerar vidare som om inte hänt. Verkar inte som hela takkronan lyser…
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Usch..jag blir illamående när jag ser f*skapet..först klappa o gosa..o sen göra på detta vis!! Horribelt är bara förnamnet…kvinna jobbar dessutom på bank, hur kan dom ha sådan personal där, och det gör mej illa att hon inte åker in så det bara smäller om det…tur ändå..och tröst i det hela, är att missen är till rätta igen..
Inte förvånad. Det är sånna som den här vanliga kvinnan som ofta visar sig som olämpliga kattägare.
Katter som slängvara…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Vidrigt, men vad som är skrämande är alla kommentarer man kan läsa av folk som tycker det var bra gjort och vill hyra henne/starta stödgrupp, måste man vilja plåga levande varelser bara för att man inte tycker om dem? Och som hon betede sig, för lura katten att tro hon var vän och sen döma den till en eventuell död helt kallt, det är ju inte bara elakt det är onskefullt och beräknande.
Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...

Jag tycker synd om katten överhuvudtaget. Skulle ALDRIG släppa ut en katt vid en trafikerad väg!!
Hur mycket tänker ägaren för det första?
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
"Kärringen" som det handlar om, Mary Bale blir i denna länk, It's just a cat ,utfrågad av tabliodtidning The Sun o säger Quote, "I really don't see what everyone is getting so excited about - it's just a cat. I was walking home from work and saw this cat wander out in front of me." End Quote
Say no more!
Tack till ägaren som man iof kan ifrågasätta för att han låter sin fyrbenting gå lös men bra att han lyckades fånga henne på bild o efterlysa henne. Bra gjort!
Vilken tur att det inte var soptömning den dagen och de hittade sin misse.
Hoppas denna kvinna inte kommer i närheten av ett djur igen….. Tyvärr lär hon hon inte få något straff då lagarna är för tama.

Man hoppas ju att straff nog är att bli uthängd. Hoppas hon mår riktigt fruktansvärt dåligt.
ja jag önskar död åt såna…. hur kan man tycka att det inte är något!!! HAHA hon kommer antagligen bli av med sitt jobb!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Önskar ingens död….men gärna lite lidande för henne. Precis mailat RBS (Royal Bank Of Scotland) i Stoke där hon jobbar o frågat om det är bankens policy att deras anställda plågar katter…. de fick både filmen och hennes försök till ursäkter. Är nog inte ensam om att göra detta då både hennes namn o arbetsplats numera är offentliga på internet…. Hon kommer garanterat att ångra denna gärning!

http://vlt.se/nyheter/omvarlden/1.930812-kattplagare-ber-om-ursakt
hon har ångrat sig
Kanske hade katten kissat en gång för mycket på hennes grejer och hon tyckte det räckte. Dumt bara när man kan göra annat.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Är inte vad jag läser. ser mer ut som en dålig bortförklaring när det inte finns några andra utvägar och alternativ. Hon kan ju inte försvara publikt vad hon gjort så hon gör en pudel som är värd noll i mina ögon…Om hon erbjöd sig att jobba volontärt i ett katthem under ett halvår och fullföljer kan jag ge henne en chans till att hon känner ånger. Detta uttalande är bara ett försök att rädda sig själv….
#8 Utmärkt sammanfattning du gjorde av huvudpersonen i den här tråden: "Verkar inte som hela takkronan lyser…"
Det säger det mesta…..
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

ja det enda hon verkar ha ångrat är att hon åkte fast på bild, inte det hon igentligen gjorde fel…
Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...

Men det är lite skumt beteende, inte direkt en katthatarinställning utan mer ett "om man skulle ta och slänga ner katten i tunnan, undrar vad som händer". Alltså lite omoget pojkstrecksbeteende av en vuxen kvinna som mer känns sjukt. Jag förlåter absolut inte det inträffade utan tycker det var FASANSFULLT!! Pojkstreckshandlingar av den sorten borde kännas i akterpartiet (läs röva).
As we speak: Detta tas upp på Tv4:s 22-nyheter nu…
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
Go for it!
Latest news!
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3115244/Cat-fiend-ridiculed-by-Twitter-jokers.html
Tror hon börjar få sitt straff……Super!
Revenge of the cat :-)
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3112903/Revenge-of-the-Cat.html

#25 Haha den var bra!!