Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 2344 ggr
EddaM
0

Aldínrós hemma igen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Natten mellan den 23:dje och 24:de så hade ett fönster hemma hos min mamma flugit upp pga stormen och nu är "Alice" borta. Mamma bor i Kållered.

Jag har fött upp henne och hon är en renrasig Norsk Skogkatt. Hennes färg är blåslöldpadds tabby utan vitt. Hon är ca ett år o lite i en slyngel ålder. Hon är chippad.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Alexej
0

Kattpolisen.ifokus

När din katt är bortsprungen

Hoppas ni får henne snart tillbaka!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

EddaM
0

Alice har kommit hem =) Så nu kan jag o mamma slappna av igen =)

S*Luddhuvet´z

Kattis999
0

Goda nyheter!!!

johnnys girl
0

Vad skönt att höra.  Skrattande

Hoppas  det var ok att jag  ändrade i rubriken så att alla kan pusta ut

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

annebeate
0

Härligt!Glad

Alexej
0

Skönt:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

EddaM
0

Helt okej om du ändrar rubriken=)

Eftersom jag bor i Örebro o katten hos mamma i GBG så kunde jag inte hjälpa till o leta heller så jag fick ena lite extra panik men nu känns det bara bra =)))

S*Luddhuvet´z

Lena
0

Skönt att höra att katten är hemma igen. Ja det är verkligen en mardröm när sådana här saker händer.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

EddaM
0

Har ju fött upp henne själv o hon skall vara min nästa avels hona så hon är ju värdefull på flera sätt. Men jag e jätte glad att min Alice e hemma igen nu =))

S*Luddhuvet´z

kattassen
0

#9 Det var väl härligt att det gick vägen. Hon kände sig nog inte så bekväm ute i detta höstväder så hon hade förnuftet att vända hemåt.Skrattande

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

EddaM
0

Ja hon hade nog inte gått så långt som tur var. Men det finns många ställen för en liten katt att gömma sig på. Var riktigt rädd att tåget skulle ta henne då det går 15m från där mamma bor.

S*Luddhuvet´z