OT
Efter att ha varit med här i 2,5 år,avslutar jag med omedelbar verkan mitt medlemsskap här.
orsaken är att det inte är roligt längre och att jag fått höra en massa skitsnack.Jag fortsatter att ta hand om mina egna katter,det klarar jag bra på egen hand.o dom lider ingen nöd på något
fortsätt ni andra med ert jobb för katterna.Tack för denna tiden…… I will not be back
Oj det var väldigt! Förstår ingenting???
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Det är sånt som kan hända. Jag säger bara OK, hej då och lyckas till
???????
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ledsen att du har hoppat av som medlem. Var kommer det skitsnacket ifrån?
Vet inte vad det handlar om, men när det gäller kisarna, så har dom ett hem med ett stort hjärta ifrån dig och sambo, är jättenöjd vad ni gör för misarna.
Hoppas vi snart ses igen.

Men vad tråkigt att det blivit på detta vis…mycket tråkigt om du varit utsatt för snack bakom ryggen..sånt är förstås aldrig trevligt..:-(
#6 Tyvärr har vi bakom sajten ingen kontroll över vad våra medlemmar skriver till varandra via PM. Jag har dock inte sett att det förekommit något olämpligt i inläggen på forumen. Är det något jag har missat är jag tacksam för ett meddelande om det.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Undrar också vad som hänt…och hoppas du ändå kommer tillbaka.
Om du läser den här tråden: Sköt om dig och dina missar…speciellt Kompis och Borrje hälsar Mysko