Katten Ludde
Ludde finns ute på värmdö och har blivit övergiven av sin familj (TROLIGTVIS) ,han bor nu under presseningar ,,och tittar på oss med sina stora sorgsna ögon,,han är brun mörk randig och jag tror han är en riktigt snäll kille ,men mycket rädd, vem vill ta hand om denna gose kille,,,bilder kommer snart,,,jag kommer göra allt för att han ska få ett hem,,,
Men välkommen igen! Lille vännen…..Du får ta och ställa honm på kö på katthemmen så har du kommit nån vart i alalfall….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

ja ev finns det ett katthem som kan ta in katter ,men jag ska ställa mig i kö ,hur som helst .lilla goa Ludde
Du är så himla snäll och go…..

när det gäller katter så kan jag gå över lik om det skulle behövas ,
granntanten på landet är inte arg på mig längre för att hon inte fick ha kvar sin lille vildkatt för ett par år sen,och det känns skönt , hon börjar väl förstå hur jag är..

så fin……. Har du hört något om Kickan? Tänker så mycket på henne också….

nej tuvär har vi inte hittat henne , men vi sätter upp lappar och annonser ,,,tills vi hittar henne ,matte är jätte lessen
Förstår jag. en sån kass kattvakt…..
Ok förlåt putt för lille fine Ludde!!!!!!!!!

Tack gunilla för allt stöd
och vad bra, att granne på landet förstod att det var för katternas bästa att de kom bort därifrån.

ja det känns skönt , nu kan vi prata med varandra
och du har lyckats i en viktig fråga…..
Så fin Ludde är!
Kan inte katthemmet Tasseland på Värmdö hjälpa till?

jag tror inte dom kan hjälpa till ,jag prtade med dom en gång ,men dom verkade bara tycka det var jobbigt att ta emot sommarkatter..

jag tycker luddes ögon är så sorgsna
jättefin misse ju, vilka snälla ögon…
Siberlina, jag pratade i telefon med föreståndaren för Tasseland i samband med att du tidigare engagerade dig i katter bl.a en honkatt på Värmdö som senare visade sig vara en hankatt. Jag har glömt namnet på katten just nu. Vi var många som då var engagerade. Då erbjöd katthemmet hjälp med fälla. Så hör med dem.

ok jag ska prata med dem..tack
Hoppas Siberlina får hjälp att hjälpa

jag ska försöka få tag ien bur som jag kan fånga honom i ,sen är det raka vägen till katthemmet
va gosigt… kan du inte få hjälp med en fälla?

jo jag ska försöka låna en fälla
toppen…..
Vilken fin kille! Hoppas han får plats nånstans snart.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus