Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 390 ggr
siki
0

hjälp

oj, jag vet inte riktigt hur denhär sidan fungerar! Någon som kan förklara lite?

Lena
0

Hej Siki!

Välkommen till Hittekatter i Fokus. Det kan ta lite tid innan du kommer underfund med hur de olika funktionerna fungerar. När man väl gjort det blir det lätt eftersom alla sajter inom Ifokusnätverket är uppbyggda på samma sätt.

När du skriver ett nytt inlägg väljer du under vilken rubrik/katergori du vill lägga inlägget. Det gör det sedan lättare att hitta gamla inlägg. Vill du svara på ett inlägg som någon annan skrivit går du längst ned i atuell diskussionstråd, där hittar du en ruta att skriva kommentaren i.

Om du vill kan du bifoga bildfiler eller andra filer till ditt inlägg direkt från hårddisken på din dator. (Se bifogad fil här nedan).

Skulle du vilja skriva en artikel då tar du kontakt med mig eller någon av de andra medarbetarna som du hittar länkar till under Rubriken Om sajten.

Som medlem i iFokus har du även tillgång till en egen sida Min sida där du kan lägga in bilder i ett fotoalbum, skriva dagbok och göra en presentation av dig själv om du vill. Fotoalbumet kan du använda sedan du skrivit 3 inlägg. För att aktivera albumet går du in på administera. Via administrera kan du även skriva dagbok och göra din egen presentation.

Fråga gärna så förklarar vi lite mera.

Mvh Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"