Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 2082 ggr
NaimaG
0

Välkommen Ibiza

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi tagit emot en 3 årig omplacerings tös in i vårat hem. Redan från start fungerade hon med våra katter och hunden vilket är ren lycka för oss.

Hon heter Ibiza och är 3 år. Hon är kastrerad, vaccinerad, reggad, id-märkt och försäkrad. Hon är en blå korthårig huskatt och hennes personlighet är lugnet själv. Hon är en fin dam som inte leker i onödan anser hon. Tungan ute

Jag är så lycklig över att ha en katt tös här hemma nu med mina två hanar. Jag och Ibiza är de enda tjejerna i huset bland 5 killar. Skrattande

[LucyInTheSky]
0

Ååå, vad vacker hon är!!

NaimaG
0

Vi kommer ha fortsatt kontakt med förra ägarna så de hör av sig om 2 veckor för att höra om hennes framsteg samt att de kommer och hälsar på i vår nya bostad när vi väl flyttat.

Gullimat
0

Vilken fin Ibiza

monsi
0

Vilken vacker katt älskar blå kisar slurp!

Kul allt verkar fungera o att alla trivs.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Alexej
0

haha, och jag trodde du sitter på stranden på Ibiza…

Vilken fin katt!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

Åhhh så fin hon är..inte ofta jag har sett katter med den blyertsgrå färgen..vad roligt att höra att det går så bra med henne och dina andra djur..önskar er allt lycka till i fortsättningen!Glad

maggan47
0

jättevacker päls har fröken Ibiza, så roligt att det går bra

Maggan47

Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken fin kisse som flyttat in hos er! Hon påminner om våran Isolde som har samma färg och snarlik teckning. Fast på kortet nedan ser hon mörkare ut än vad hon är.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"