Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttill-minnet-av
Läst 3426 ggr
Jourhemmet
0

Nu slipper du smärtan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten ängel du var som bara kom på besök, åtta veckor fick du på denna jord. Jag skulle rädda dig från ett hemskt liv som hemlös men jag lyckades inte. Nu sitter jag här med min ångest över att det inte gick och att jag inte lät dig flyga iväg tidigare. Jag ville så gärna att du skulle få ett lyckligt liv här på jorden med massor av mat, trygghet och någon som älskade innerligt. Hoppas att du inte har ont där du är nu och att du har någon du kan ty dig till så att du inte är rädd.

Du kommer att finnas i mitt hjärta för resten av mitt liv. Sov gott.

gulliver
0

Lille vännen Gråter. Beklagar djupt din sorg, vet hur det känns ….

Alexej
0

Usch, vilken sorglig läsning.

Inte alla få leva ett helt liv. Det finns säkert många kärleksfulla katter som tar hand om lillan nu.

Kram för dig, jourhemmet. Vi kan inte rädda alla. Gråter

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

MewTwo
0

SkaparKatten skickade en hel eskader MammaKattÄnglar att ta emot den lilla…

Den mjuka fläkten du kände mot din kind var puffen av en MammaKattVinge. Av kärlek!

TröstKram Mew2

Alexej
0

#3 vad fint! Så mycket tröst Lillan ska få nu:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

annebeate
0

Du sötaste lilla ängelGråter som nu kommit till det vackra Regnbågslandet där ingen smärta finns. Du är inte ensam där utan tillsammans med  många andra älskade och saknade kissar. Ni springer där omkring på de grönaste av alla ängar

Jourhemmet, jag sänder dig många styrkekramar, du som gav lilla kissen kärlek och omtanke.

Josefa
0

Men lillen då. Vilken fin kisse. Ha det så bra.

Jourhemmet
0

Tack för era snälla ord och jag hoppas att det stämmer att någon tar hand om honom där han är nu så att han inte är rädd. Tårarna tar aldrig slut Gråter

Sidentass
0

Men lille misse-vännen…så kort din tid här på jorden var..nu har du fått komma bortom regnbågsbron där inga smärtor exsisterar..inga tårar..ingen sorg..allt är så fint där du är nu..gräset är så mjuk, så silkesmjukt för små tassar…

Så många änglar, änglar som är saknade här av många av oss..som fått till uppgift att ta hand om nykomna små fyrfotingar..

Jag har den tron, att din matte älskar dig så högt , att du känner det ända bortom molnen…och du minns nog än idag hur älskad du var under tiden i ditt hem..

Översänder den allra varmaste tröst, och styrkekram..

destiny
0
Hawknestgrove
0

Lille vän, sov gott och lek på de gröna ängarna för evigt…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

majvi
0

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

xray
0

Sov gott lillmissen!!!!  Tröstkramar till matte!!!

Pälsbollarna i Höganäs

Sagolika
0

Vila i frid, vackra lillkissen.