Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 567 ggr
simzonites
0

Hittekatten Luffe + foto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är han, den stilige kattpojken Luffe! Titta så vacker han blivit hos sin omtänksamma husse som han hade turen att hamna hos. Hade Luffe varit kvar ute i vinterkylan hade han troligen inte levt idag. Han var bara skinn och ben när vi hittade honom. Med mycket tålamod och kärlek har Luffe kommit långt. Husse har inte fått klappa honom än men han låter Luffe göra framsteg i sin egen takt. Tilläggas ska att husse gav Luffe ett hem när han akut behövde det och från början var tanken att Luffe bara skulle bo där tillfälligt men han blev kvar. Rub

En solskenshistoria eller hur?

Lotta

/Lotta

Lena
0

Ja det är en riktigt härlig solskenhistoria! Och vilken fin kisse han är Luffe! Tack för att du berättar detta för oss! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

simzonites
0
modellflickan
0

Jättesöt katt och vilken härlig solskenshistoria Glad

Engla
0

Han är ju supersöt! Kyss

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

simzonites
0

Luffe var som sagt bara skinn och ben när han togs om hand, när vi var hos veterinären så sövde hon honom inför kastrering, då passade jag på att bada av honom alla lagren med smuts. Då kunde man ana att han egentligen borde vara en väldigt vacker katt och nu när han fått ett hem, mat och värme så ser man en enormt vacker kattkille tycker jag Flört

/Lotta

Alexej
0

Läste just igenom Luffes historie! Jättebra jobb och en katt mindre som lider. Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

Jag sitter bara o ler med hela ansiktet, känner mej så glad över vad hussen gjort för den här snyggingen! Solskenshistorier som denna känns som lisa för själen juh!

Sidentass

anebit
0

#6 Håller med dig……. En katt mindre som lider……Underbart!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna