Skaraborg, jourhem!
Finns någon här från Skaraborg som kan vara jourhem för en snäll mamma med 4 nyfödda?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Har du varit i kontakt med djursjukvårdarstudenterna på SLU någon gång? Just nu är det väl sommarlov men annars finns det ju ett gäng djurvänner där. Några är säkert där nu också, det svåra blir väl att få tag på dem just nu. Du kanske kan få sätta upp info på någon anslagstavla på skolan, för framtida hjälp?
Tipsar bara…kanske inte hjälper denna familj men förhoppningsvis någon katt. Lycka till med dessa!
Bra ide!
Aviendha (sajtvärd på djurskydd) pluggar ju där. Tack:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Puttar upp detta!

Vassego
Det är ju perfekt med en "känd" ifokusmedlem som pluggar där, då kanske någon kan hittas fast det är sommarlov!
Djurskyddsinspektörsutbildningen tänkte jag inte på
(den fanns inte "på min tid"…fy vad jag lät gammal nu
) men att dessa elever kommer in i hittekattsvärlden innan examen…kan ju inte bli bättre!!

Hur har det gått?
Har aldrig varit med om så få som vill köpa katt som nu. Semestertider…:( Men det är nu det finns så många kattmammor med sina ungar som måste in.
Kattmamman lever nu med sina 4 ungar i en bur. Det funkar inte, de måste kunna röra på sig…
Hängde upp en massa lappar igår, en kvinna ringde. Kanske, kanske.

kollade blocket innan, fyy vad mycket katter det är nu, både ungar och vuxna,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hej!
Har det löst sig med detta? hur lång period skulle det vara?
Mvh Katrine
Hej, kattungarna föddes för 8 dagar sedan.
De ska stanna hos sin mamma i 12 veckor. Vi försöker hitta hem under tiden.
Skulle du kunna hjälpa eller vet nån?
Såg nu meddelandet:)
hur går det?
Putt…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Min dator pajade efter åskan igår eller om det är internet som inte funkar mer.
Jag går att nå under 0511-29219.
Tillbaka med ny modem…
Tror det har löst sig. Kattis999 från Borås har erbjudit sig. Tack:)
Får bara kolla det med transporten.

Det har löst sig!
Ska fixa i ordning ett mysigt hörne med flera kattbäddar nu :)
Som jag sa till Alexej - följt erat fantastiska jobb för hemlösa katter under en längre tid nu och nu är det fasen dags att hjälpa själv. Ser fram emot att dom ska komma!

Så underbart att det löst sig.
Finns inget bättre man kan ägna sig åt än hjälpa en kattfamilj. 
Sitter fortfarande och väntar på besök från Tyskland. Skulle komma "idag" och deras mobil funkar inte. Kan inte planera nåt innan. har också mitt barnbarn här och det är en bit att åka till Borås.
men det ordnar sig:)

Jepp! Jag är som sagt hemma hela veckan, semester - redo