17 år
Ett stort grattis på den aktningsvärda åldern kommer från Tuskulums katter

Grattis på dig Tösselini

Ett stort GRATTIS till Tössen från Rasmus som också fyller 17 i september. HIPP HIPP HURRA!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Grattis från alla missarna här hemma :)
PUSS
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Då grattar vi Rasmus i september
åh gammal och vis :)
grattis vännen!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jisses, vilken ålder! Ett stort grattis till sötnosen! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Grattis till sötisen, Tudor, Viktor och Lady grattar också här hemifrån 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Grattis önskar hundar, jag o llla Häxan.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Här kommer grattishälsningar från mina tre ynglingar - Simba 14, Tusse 13 och Simon 1 år. Morrhoppan Saga 10 (snart 11) sänder också sina hälsningar.
Många Grattis till Tössen! Härligt att höra att den kära vännen hänger med och mår bra. Man vill ju så gärna att de kära katterna ska bli riktigt gamla.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Grattis Tössen.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
GRATTIS. Min kille är 12 år och har haft honom halva mitt liv =)
Mmm, har bott längre under samma tak med min Tössen än min sambo…Minns när han kom till oss hösten -93…Så liten å lurvig, sov varje natt under mitt täcke..han var dålig i magen, fick ris å kokt fisk..Så det blev ganska snart bra..han levde som innekatt det första året tills han blev kastrerad, då började han gå ut..Älskar sitt uteliv, sover ofta under en björk, som jag kallar korkek..Men denna sommar stannar han på altanen oftast, så sover under en stol på en matta..Min älskade gamla kisse…Tössen…

Sitter med rodnande kinder och skäms för att jag inte uppmärksammade Tössens stora dag i tid. Det är så att jag är så inaktiv vid datorn när det är fint väder…men tog mej en sväng in på hittekatter för att kolla runt lite…
De allra varmaste Kattulationer till fina Tössen som uppnåt en så högaktningsvärd ålder…!