Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 776 ggr
Emelie-G
0

Kattfotograf

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag undrar om någon som bor i eller lite utanför Göteborg (ska gå att ta sig dit med hjälp av kommunaltrafiken och utan alltför långt gångavstånd) skulle vara intresserad av att få sin kattfotograferad? Jag tar inte mycket betalt, priset ligger under 100-lappen. Exakta priset beror på hurpass bra bilderna blir.
Du får bilderna genom att jag kopierar dem till en skiva och sedan skickar hem till dig, eventuellt mejlar dem. Har tyvärr inte möjlighet att skriva ut på fotopapper. Fotograferar även andra djur om du skulle önska.

Hör av er vid intresse! :)

Emelie

Tezza
0

verkligen en jättevacker bild! Tyvär så bor jag nästan så långt från Göteborg man kan, Umeå:)

Lena
0

Vilken fin bild du tagit Emelie! Hoppas du får många uppdrag!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Gissa om man blir frestad att anlita dej..synd att du inte bor i Linköpingstrakterna..då hade du kunnat få jobb att plåta åtta härliga huskatter boendes här…matten är inte bästa vän med kameror..säger som föregående talare, hoppas du får många uppdrag o träffa massor med härliga missar!

Sidentass

Hennum
0

vilken otroligt vacker bild! synd att ja bor på österlen… :(

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Engla
0

Mysig bild! Tyvärr bor jag i Blekinge och det är ju alldeles för långt…Sucka.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Emelie-G
0

Tack för alla fina ord om bilden :)

Tråkigt att de flesta bor i fel ände av landet..