Trevlig Midsommar!
Tack detsamma och trevlig midsommar till er alla vilket sätt ni än valt att hjälpa katter på.
I Luleå har vi haft kanonväder idag,man har grillat och ätit jordgubbar och spelat kubb med släkten.Hoppas många fler kunnat njuta av denna dag och hoppas ingen fler katt blev hemlös idag.
Här i Dalsland är det också fint väder! Hoppas det fortsätter!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Lite sent, men i alla fall, trevlig midsommar!
Här kom det precis en liten skur, men nu verkar det klarna igen :)
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
#3 Vi har växlande molnighet här i Dalsland.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Nu bär det strax iväg till Linköping, där hoppas vi att solen skiner och att det är varmt, det är det i alla fall i Norrköping just nu… fina höga molnfluffar :) och sol!
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Fortsatt trevlig midsommar helg. Gårdagen hade fantastiskt väder men idag vara "himlaguden" arg med dunder och brak. Tur har det lättat upp.

Fortsatt trevlig midsommar!
Här på landet hade vi soligt HELA DAGEN :-O i går och vädret är även fint i dag med endast en regnskur men tyvärr har vi inget vatten i kranarna för tillfället.
Ha ha ha inte ens där regnar det.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Strålande sol i Göteborg!! Det är annat än förra året
Inget regn alls i går heller, otroligt!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Jag hoppas ni alla hade en fin och solig dag igår. Själv är jag sjuk, men det blev ändå lite sill, nypotatis och grillning. Gott!
Vilket vacker du har tagit, Lena!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Hoppas att alla har och har haft en trevlig helg. Vi har varit på en lyckad utflykt mm. Idag fyller dessutom tre av min katter 14 år. I och för sig har inte Murre synts till på ett tag men han har varit borta förr och kommit hem.