Lite glada nyheter
Minns ni lilla kissen jag hittade i GBG för 2 veckor sedan?
Var just o träffade henne hos sin stöd/nya matte idag. Hon har snott hedersplatsen i familjen. Hunden skrämmer henne inte längre. De andra kissarna fräser inte. Favoritplatsen att sova på är utbredd över sängen. Magen har fått lite rondör och kotor o ben börjar sakta försvinna. Hon spinner o kelar o gosar så fort hon är vaken. Hon lär nog bara se "utelivet" genom fönstret eller genom burgallret på väg till veterinären eller så. Verkar som hon är fullständigt nöjd med detta….
Nya matten anser att hon är ett fynd. Jag håller med. Men undrar vad hon har råkat ut för i sitt liv för nån gång har hon haft ett hem o nån som kelat o brytt sig om henne.
Nytt foto på hur hon ser ut nu 2 veckor senare

Vilken solskenshistoria……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

När jag satte mig på en stol i köket kom hon genast o hoppade upp i knät. Snurrade runt o la sig ner o spann. Hur man bara kunnat överge ett sånt gossetroll fattar jag inte
Härligt att höra att det har gått så bra. Hon är underbar! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vad härligt, vad lite TLC kan göra underverk. Så vacker misse , gillar "ko-mönstrade" 
Kärlek och tålamod - och så en hel del näring - receptet för att hela en liten kisse. Underbart att se skillnaden på så kort tid.
Medarbetare Hittekatter iFokus

Härliga nyheter! Ser ut som en ny katt på senaste bilden. Vilken fröjd!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Å, så roligt att läsa att det går så bra för lilla fröken.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Åh, lilla gullenosen så härligt att höra.
Så glad man blir när en kisse har fått komma in och få mat och omsorg 
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Vad rolgit att det går bra för henne. Kul att läsa!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis