Maria Kusten
Tack snälla för dom vackra korten av Goding.
Gissa om jag blev snopen.
Tycker du borde ställa ut dina alster eller det kanske du gör.
Kramar till dig.
Nalle
ja jag fick också en bibba vackra kort…. Tror att de skulle gå att sälja på Tradera. Gör det!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vi har också fått post. Kusten är så otroligt duktig att måla! 
Tycker hon skulle satsa på en "kattutställning" där hon visar sina målningar av Kustkissarna. 
Jättebamse kram till dej Maria från Tuska.
Jag ska rama in mina vackra kort och de ska sitta på väggen i mina kattrum.

Tack snälla Maria för dina fina kort!!! Det var så det föll en liten tår när jag såg hur fint du beskrivit såväl i ord som bild dina kära vänner Vide, Goding och Godings fågelutsikt.
Så vackert paketerat också!
Kramar från mig och familjen "Baffelitos"
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Stort TACK och Bamsekramar till Dig Kusten!
Vi blev verkligen både glada och rörda över dina fina brev och underbara teckningar på de kära Kustkatterna vars öde vi följt.
TACK snälla Maria för den omtanke och de vackra ord du har skrivit och allt så fint inslaget och paketerat.
Dessa otroligt fina teckningar ska ramas in och hamna på hedersplats. Vi sätter så stort värde på det du gör. Du är så duktig både att teckna och måla och att skriva så du borde få tid att ägna dig åt dina talanger på heltid.
Vi förstår att Du har det kämpigt och jobbar i motvind. Det är sannerligen inte lätt att hålla humöret uppe och att vara positiv då.
Vi som tackar och bockar och bugar är Nisse och Buster och vi önskar dig allt gott Maria. Vi ska fortsätta stödja ditt arbete efter bästa förmåga. Hoppas du får en fin sommar trots allt och saker utvecklas åt rätt håll.
Var rädd om Dig nu och mängder av kramar från oss samt nospussar från katterna Findus och Mojna samt inte minst från katten Nisse

Tack snälla Maria härifrån Svedala också, för otroligt vackra kort på Goding Julius och Vide och en vy på fåglar som Goding vad jag förstått numera med sina bättre ögon kan se från sitt fönster.
Tårarna rann idag när man ser hur vackert du målar och hur vackert du skriver och att du i allt elände orkar bry dig om dina medmänniskor och förära oss dina fina målningar.
Önskar dig det allraste bästa
Tack Kusten för dom fina korten. Dom är så vackra.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
även jag har fått vackra kort, av Kusten, så oerhört fint ritade, konstutställning nästa, du skulle absolut ställa ut dina vackra alster, och nyfiken på hur Goding mår är jag också, och Vide med såklart, dom katterna ficken speciell plats med sina öden, som börjat så olyckligt, och till slut blev så bra
kram från Maggan47
Jag med har fått fint brev och fina kort…. ställ ut dem Kusten, vilka underbara kort 
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
#8 jag pratade med Goding/Julius matte i förrgår och det är jättebra med honom. Han har avslutat sin kur med örondroppar för ett par veckor sedan och örat har slutat rinna och är inte så svullet längre. Örat kollas varje dag och öronrengöring görs regelbundet så vi får hålla tummarna att ingen operation behöver göras i dagsläget.
Förutom det följer han matte och husse som en hund och är en mycket speciell och snäll katt.

Nu blir man ju lite nyfiken! Finns dessa alster att beskåda någonstans?
/Lisa

Hej och tack ska ni ha för alla fina ord. Vykorten jag skickade gör varken Goding, någon fågel eller Vide rättvisa men det blev i alla fall lite bilder till er som tack för all kanonfin hjälp 
Jag har några till som ska få men saknar adresserna.
Bland annat till Marianne : )
prodigy - några finns på vet-kliniken men inte dessa : ) Men jag kan försöka få in en bild i tråden på ett par stycken.
Kan vi inte göra en artikel med dina bilder Kusten? Det skulle uppskattas. En bild säger mer än tusen ord brukar det ju heta. Fundera på saken!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
JA de är ju helt klart säljbara! Tänker på lilla insamlingsforumet, där det inte kostar något! OCh det är ju bara att länka in hit!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....