Erbjudande kattfällor
Fick ett reklammail från Havahart -kattfällor.
Tycker de är jättebra och när jag räknade om priset för den fälla jag har blev priset 541,05 kronor.
Kontaktade de nu för fraktkostnader till Sverige.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
KAn bara säga, att dessa fällor är toppen. Vi har dem både till Eslövskatterna och till Kattkedjan. Lätta att bära och att få in i en bil och enkla att handha. Ok, Kolla måtten… För de vi har är ett par cm för låga och för smala egentligen. MEn väl tilltagna pålängden.MEn vaddå…….Så supertack, Alexej för att du lägger ut detta!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jättebra att få veta detta..ska titta på sidan!
hur gick det? Fick du till det med att de skulle frakta till Sverige?
Det var ju ett riktigt förmånligt pris!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
jag gick också ijn där, men fick svaret att de inte skickade utom USa….
#6 Så är det tyvärr ibland. Maken skulle beställa en bok från USA och fick det beskedet. Han var tvungen att be en släkting som bor där att köpa boken och sedan skicka den till Sverige. Tror det hade något med tullbestämmelser att göra. At vissa saker inte får säljas utanför landet.
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja de tipsade mig till en anna sajt, men då blev fällorna dyrare än de jag köpt via Toxashop. Och de som jag köpt där, är urbra. Låt vara, att de är 2 cm för låga och 2 cm för smala, men de är långa så det är gott tilltaget och inga kissar mår dåligt i dem, som vi har fångat i alla fall.
#8 Hur bar ni er åt när ni köpte fällorna?
bara gick in här:
Vi har den som är i mitten för 999 kr.
fick samma svar. Ej frakt till Sveige. Havarhart är de bästa fällor.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Precis. jag är supernöjd med våra. Enkla att handha och lätta för en person att både bära och ladda. MAn laddar den med ett handgrepp. för helt enkelt handtaget bakåt. Kan ju inte bli enklare. MEn som sagt, i mitt inlägg #10 så finns de att köpa.