Karlavagnen
Bara ett tips. Ikväll mellan 23.00-00 har Karlavagnen ämnet fritt med Marcus Birro och då redan nu lämpligt att ringa in gällande ämnet hemlösa katter. Jag har själv talat flera ggr i programmet för ett par år sedan men nu var det länge sedan gällande katter
Ring 099-110 80 eller mejla karlavagnen@sr.se
Lite sent nu men hur funkar det?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej, har du aldrig lyssnat på programmet
De har varje vardagskväll ett visst utvalt ämne som man kan ringa in och tala om. En dag i veckan har de dessutom ämnet "Fritt" där man själv kan välja vad man vill ta upp, dock kommer man först till slussen så det är ju inte alltid man kommer med eftersom det är väldigt många som ringer in. Hoppas du förstod :-)
Kommer ihåg att du varit med i Karlavagnen tidigare. Det är ingen dum idé. Lite sent för denna gången men det går väl flera tåg.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Minns att du var där o pratade Bigless..verkligen bra initiativ!
ser gärna att det så viktiga ämnet, de hemlösa katterna, kommer upp på tapeten i programmet igen..
Har också varit där och babblat några ggr. Puttar upp för att fler gör det!!! Kommer ny vecka nu.Bara ring. Är vi många som ringer en och samma kväll med samma ämne så får någon av oss komma ut i etern. Man kan också maila eller face-booka.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

putt

själv skulle jag aldrig klara att prata i radio…utan överlämnar den uppgiften till andra duktiga här som kan! Men…jag kan ta o skriva på face-book eller sända mejl:-)

Putt

putt!
Måste också erkänna att jag är lite feg för det här med att prata i radio. Har gjort det någon gång men det var å yrkets vägnar.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"