Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 2202 ggr
anebit
0

Mobilt bredband

Vi har nu flyttat upp till vårt fritidshus och planerar att bo här till slutet av september, beror på vädret.

Känns så konstigt men härligt att kunna skriva på internet härifrån.  Förvånad  Tungan ute

Har skaffat mobilt bredband, kontantkort som man fyller på en vecka eller en månad i taget och sen fyller vi på det nästa vår igen.
 Super!  Skrattande

Tekniken går verkligen framåt!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

kattassen
0

Kanonbra! Då kan du hänga med även från solstolen i sommarFlört

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Visst är det fantastiskt med mobilt bredband, sitta i solstolen mitt ute på gräsmattan och surfa på iFokus Skrattande

Engla
0

Jag hade inte klarat mig utan det. Skrattande Så smidigt!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

chigak
0

Jag håller med, det är underbart med mobilt bredband. Min dator är med mig överallt=)

Alexej
0

Måste du då betala för varje användning-tiden?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

anebit
0

#5 Alexej  
Hemma har vi comhems bredband men nu har vi kompletterat med mobilt bredband bara över sommaren.

en månad kostar       299:-

då kan jag var inne dygnet runt om jag vill.

När vi sen flyttar hem så fyller vi inte på kortet förrän i maj eller juni 2011 igen.

Om vi bor här i tex. december en vecka så kan vi fylla på med 99:- för en vecka.

Alexej
0

Perfekt!

Glöm inte att titta också på naturen, ibland önskar jag mig ett liv utan dator. Då skulle jag kunna hinna med mycket…Flört

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

anebit
0

#7  Jag har begränsat mig och har inte varit inne på hela dagen, bara ett par timmar varje kväll.  Skrattande

Suttit på altanen och passat katterna som går i lina och trasslar in sig i buskarna hela tiden.  Skrattande

Det är så underbart för dem att lukta på gräs och buskar, hoppa efter myggor/flugor m.m.