Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkastrering-idmärkning-vaccination
Läst 577 ggr
Linda
0

TV 4

Det var just ett inslag om kastrerings gruppen på TV 4, någon mer som såg interjuven?

-Jag missade det mesta tyvärr.

Lena
0

Vad synd att jag missade det! Det är ett stort projekt på gång där Stockholms Kattkastreringsprojekt tillsammans med flera katthem i Stockholm ska jobba i Husby där en av Sveriges största kattkolonier finns. Ett mycket välkommet projekt som kan bli stilbildande för ett landsomfattande kastreringsprojekt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Simson
0

Synd-jag missade det! Vilket program var det som hade intervjun?? Tänkte om man skulle försöka leta repriser…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

maggan47
0

missade det också, och är ändå med i Stockholms kattkastreringsgrupp, och vi sparkar snart i gång i Husby, lokal ordnad, och kontakt med katthemmen klar, vad hette programmet, och när gick detKyssMaggan47

vanessa
0

Missade det, men vi gick ut med det på vårt intranät igår. Det var på nyhetsmorgon. Så jag såg Precis Trullis på kvällskvisten.

http://www.tv4.se/nyheter/nyhetsmorgon/
Sedan så klickar ni på "se inslag från lokal-tv" Där klickar ni på Stockholm. Sedan drar ni play-knappen till mitten av sändningen ungefär. Och där hittar ni inslaget. Hon såg så professionell ut, och sa allt med få ord som behövdes sägas.

Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

anebit
0

Nu har jag tittat på programmet. Det var ett bra inslag om hur hemmlösa katters situation är. Även reklam för kattprogrammet som kommer snart på tv4.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

maggan47
0

hittar inte programmet, vilken dag på nyhetsmorgon Stockholm, Maggan47Gråter

vanessa
0

2007-02-16

essut
0

Nu har jag tittat på programmet, var jätte bra intervju med Trullis.Kyss

Simson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer ordningspolisen (jag) som stressar loss (har inget tålamod för teknik längre) när hon inte hittar rätt på en gång… Skrattande…länk till programmet: http://tv4.se/visa/klipp/?klipp=101419 "spola fram till 21 min 10 sek…

Mycket bra intervju samt reklam om kommande program! BRA JOBBAT!!! Blommor till dig!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vanessa
0

Tack ordningspolisen! Sådana som du behövs. /Vanessa

Lena
0

#9 Vad bra att du hittat länken! Ska titta på den senare! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"