Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 1544 ggr
Naquita
0

stulit mitt hjärta....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna lilla goding är en av Mynta-Lis döttrar, och hon har stulit mitt hjärtaKyss

Hon hörde direkt när jag kom in i sovrummet, eller om mamma låg och diade de små i sängen när jag kom in, då skulle hon krypa över till mig istället, slänga sig på mage och snutta på mig. Världens goaste tös!

Den lilla familjen flyttade till stödhem igår, saknarRynkar på näsan

Naquita
0

Fluffiga brorsan som ev. blir långhårig är en riktig charmör,

STOR kille!!

Naquita
0
Naquita
0

bruntigrevita killen.

Naquita
0

Svartvite hanen var INTE samarbetsvillig:(

vilda-hilda
0

Förstår att du saknar.

Det finns väl inget underbarare än Kissebebisar.

Nalle

Lena
0

Vilka sötnosar! Förstår att det vara svårt att skiljas från dem. Vilken tur att de blev födda inomhus och nu har en säkrad framtid framför sig.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

ja..dom är ju sötare än socker…o att skiljas ifrån dom..ja..vad ska man säga…bland det svåraste som finns…

Naquita
0

Lilla Mynta i en något smalare version;)

Engla
0

Åååå jag vill ha! Sååå söta! Kyss

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

chigak
0

Jag hade äran att få köra de här godingarna igår. MyntaLi är ett riktigt charmtroll.

När vi åkt ca 1 timme hörde jag något konstigt ljud bak i bilen. När jag vände mig om för att kolla stack det upp ett litet svart huvud ovanför transportburen. det var MyntaLi som hade lyckats öppna den lilla luckan i taket på buren. Hon tyckte det var tråkigt i buren när bebbarna sov så hon tog sig helt enkelt ut ur buren och promenerade fram och la sig i mitt knä iställetSkrattande Lilla gumman så söt. Hon var så nöjd och kurrade för fullt. Just där vi åkte då gick det inte att stanna så hon fick sitta kvar en liten stund i mitt knä. Sen fick hon gå tillbaks till sina bebbar igen. Kyss

Alexej
0

Jag är avundsjuk på din kamera eller om det är du som är så bra.

Dina bilder är alltid otrolig fina…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Naquita
0

#11 det är nog en blandning:)