Insamling av kattbilder!
Jag startar nu en insamlingstråd, där alla medlemmar som vill kan lägga in sina kattbilder. Dessa bilder kommer vi sedan att använda i artiklarna som skrivs på Hittekatter i Fokus.
Bildmaterial behövs alltid. Det kan även vara kul att få sina egna bilder publicerade. Under bilden kommer det stå ditt alias som fotograf. Vill du att det ska stå något annat ange då detta i dit tinlägg.
Om du vill bidra med bilder - skriv då ett inlägg och lägg in bilden/bilderna i en bifogad fil i denna tråd. På så vis bygger vi upp vår egen lilla bildbank. Det är viktigt att det är bilder som du själv har upphovsrätten till och att du är medveten om att dessa bilder kommer att publiceras.
Tack på förhand!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hejsan lägger in bild på min bloggande kisse Mojje. Vi bloggar febrilt jag och Mojje på våran sida
http://evamojje.spaces.live.com/
där har vi oxå en massa fina bilder på Mojje ;-)
Tassar från Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Tusen tack! Mojje med matte är en duktig Medarbetare som jobbar hårt för alla Sveriges utsatta katter.
Vi får skriva en egen artikel om Mojje här på hittekatter tycker jag! :)
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Har petat in några bilder i mitt album här som står till sajtens förfogande vid behov.
/Pelusa
Alla foton i mitt album, får användas i artiklar etc.
Jenna

Glömde säga, att naturligtvis så är alla mina bilder i alla album, både här på fokus och på MSN till fritt förfogande.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hej Lena! Denna bild på Felicia när hon gosar med en igelkott är väl gullig. Hon träffade den vare dag hela sommaren.
De var riktiga kompisar.
Kram Felice

Puttar upp denna bild-insamlingstråd utifall flera vill vara med och bidra med sina bilder! :)
//Lena

Åh så många härliga kattbilder!
Kan nog bidra med en del jag också, återkommer med dem :)
Jättebra idé! Synd att jag inte såg den tidigare men nu kommer jag alltid att använder bilder i artiklar härifrån:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Vad bra att ni har väckt liv i den här tråden. Den har dumt nog blivit som lite bortglömd sista tiden. Vi behöver alltid nytt bildmaterial till våra artiklar.
//Lena

Ville provar tunneln

Ella gillar kattmynta

Ella undersöker

vem ska få vara där
Vilka kissefoton.
En guldgruva.
Jenna
Puttar upp
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag har säkert 1000 foto på katterna och jag har foto på alla katter som har varit hos mig. Det skulle inte få plats här och inte i mitt fotoalbum så jag vet inte hur jag skall göra. Det hade varit roligt om jag kunde bidra med lite foto som någon kunde ha nytta av.
Jag fyller mina fotoalbum vad jag kan så får ni gärna plocka där ifrån.
[IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y12/emya/DSCN3043.jpg[/IMG]
http://i2.photobucket.com/albums/y12/emya/DSCN3104.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y12/emya/DSCN2952.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y12/emya/DSCN2882.jpg
Detta är mina bidrag

Jag har en del bilder som är på utekatter och katter som inte har mått så bra, då kan jag kanske hjälpa till med sådana bilder.
Crisse, det är alltid bra med tema i bilderna.
När vi skriver en artikel och har inte rätt bilder till då kollar vi i den här tråden. Det kan vara allt från vanvårdsbilder, selebilder, katter och blommor eller nånting:) Kattgrejer, nätade balkonger osv.
Bra att ni puttar upp den här tråden! :) Alltid bra med nya bilder till artiklarna vi skriver! :)
//Lena
# 146
Jag har lagt in några foto i albumet som heter katter i nöd, kolla och se om det är så du menar.
På min hemsida har jag massor av blandade kattbilder under "Katt" och under "Bilder 2008" & "Bilder 2009". Ja, ni hittar väl
Det är i alla fall fritt fram att låna så länge det talas om att de kommer från mig!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Fler bilder?

Putt för flera bilder.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Men Kan inte någon smartis skapa en ny tråd här oxå. det tar ju evigheter medan alla inlägg laddas upp.
Älskar kattbilder.
Nalle

Visst kan jag det! Kommer snart!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna