Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1869 ggr
johnnys girl
0

Jag är kär

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kolla in den här snyggingen som bor hos oss på
Sth. Katthem just nu. Hade jag inte haft stugan full skulle han fått följa med mig hem.

Aspro

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

vilda-hilda
0

Visst häller med, ett litet kärleksobjekt med provtagningsrakad tass?

Nalle

Sabbekatt
0

Ja, jag hade förmånen att få städa hans bur fredag kväll och han ville bara mysaGlad.

/Maria

[sarasvati]
0

Vilken härlig Nalle Puh-katt!

destiny
0
martdat
0

ja man blir ju det emellanåt, det var en riktig gosboll.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

johnnys girl
0

#1 Det stämmer.Han ar i ganska risigt skick när han kom till oss.

Det som inte syns på bilden är att han har en svart svans. Annars är han helvit.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

kattassen
0

#6 Jag kollade på hemsidan och där var en bild med svarta svansen med. Ser helgosig ut!! Gillar den lite slitna looken sådärKyss

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

siberlina
0

hur gammal  är   snyggingen,och vad heter  han

kattassen
0

#8 Kika på www.katthemmet.nu

under vuxna katter. Där är hanFlört

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Katthemsmatten
0

#8: Han heter Aspro och är född ca 2005. Trots att han blivit ganska illa behandlad under sin tid som hemlösing i en söderförort har han inte tappat förtroende för oss människor. En riktig gosing med en enorm aptit på såväl kel som mat. Flört Nu håller vi tassarna för att han snart får ett eget hem med någon som älskar din lille ful-snyggingen. Som JohnnysGirl skriver: hade jag inte haft stugan full……

Medarbetare Hittekatter iFokus

eva-lina
0

oj jag tyckte det var min prins -emil men bra att du nämde svansen för min lille kille var helvit hella katten ock jag undrar hur inne katt kan försinna bara vara puts väck då rissneleden är så liten gård ock inga som bor där har varken hört eller sett något synd bara att vintern var så ovanlig kall 2009-2010-Gråter

Lena
0

Håller med! Det var en oerhört charmig katt som jag också gärna hade gett ett hem om inte stugan varit full. Vita katter är jag nämligen oerhört svag för. Och denne herre var det något speciellt med. Så skönt att han fått komma in på Stockholms katthem nu. :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Katthemsmatten
0

#11: Om du har Prins-Emil på Sthlms Katthems sida för efterlysningar så håller vi koll om det skulle dyka upp en helvit katt. Det sammat gäller helt säkert för alla andra katthem. Har sett dina annonser på olika håll och känner med dig. Ge inte upp, fortsätt lappa och annonsera.

Sidentass
0

Åhhh…vilken going..förstår att du är kär!! Jag blev det också, på avstånd, när jag såg den här snyggingen! Tror säkert att han kommer att få ett alldleles eget hem snart:-)

essut50
0

Åh va snygg han är. Vet att just den söderförorten inte är något bra för hemlösa katter att vara i.Skrikandes

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

nellies-matte
0

Ha ha en riktigt Ewa katt .Luggsliten, några år på nacken och alldeles underbar

Katthemsmatten
0

Men visst är han, #16. Inte alls lika söt som Nellie. Och inte heller lika dryg som Champis! Men definitivt mycket tillgängligare än min Pumba-skrutt. Eller hur?

essut50
0

Såg att Aspro är bokad. Hoppas han får komma till ett bra hem..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"