Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 5938 ggr
catfoot
0

40 tal katter..

varav 13 kattungar..Hos kvinna i Sundsvallstrakten söker nya hem, eftersom länsstyrelsen har beslutat att omhänder ta dessa annars..Tiden löper ut i April, kan nån hjälpa någon av dessa..Pm,a mig så får ni telefon nummer…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Ankie
0

men ojojojoj, missarna då :(

fy så lessen man blir när det uppdagas sånt här

men du en kattunge, jag ska höra med en skolkompis :)

chigak
0

Och jag har en jobbarkompis som letar kattunge, ska kolla med henne.

catfoot
0

Men, härligt..Hoppas att dom kan tänka sig en liten kisse…

OT/Snyggt ....

Lena
0

Kattungar är det ju inte så gott om den här tiden på året. Hoppas det dyker upp intressenter för dessa katter!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

catfoot
0

Ja, hoppas verkligen att det går att hitta hem till så många som möjligt…

OT/Snyggt ....

kattassen
0

#1 och #2 Ni vet väl att kisse-ungar gärna vill ha en kompis med sigFlört Tipsa vännerna om det…

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

catfoot
0

#6..Ja, visst är det så…Skrattande

OT/Snyggt ....

Ankie
0

hon har redan en katt och en hund, det var därför hon ville ha en till liten kisse som kompis :)

catfoot
0

Ok, då har kissen en kompis på plats redan..hoppas då bara…

OT/Snyggt ....

Ankie
0

jo men hon verkar intresserad, men hon funderade om det gick att få nåt kort å så eller se hur de ser ut?

catfoot
0

Du får pm av mig Ankie..

OT/Snyggt ....

Ankie
0

ok :)

Ankie
0

puttar denna

catfoot
0

putt….

OT/Snyggt ....

Ankie
0

kan du inte lägga ut det på facbook Catfoot eller är det en dålig ide, tänkte på de du skrev till på mig på pm:et?

catfoot
0

Tack för tipset…Gör det nu genast..

OT/Snyggt ....

Ankie
0

ja jag har oxå delat det från dig

Ankie
0

tidningen kan inte de hjälpa?

Sidentass
0

puttar upp för missarna!!

catfoot
0

Puttar, det handlar om katters liv…

OT/Snyggt ....

maggan47
0

puttar också

Maggan47

Ankie
0

putt

huskatt08
0

Ännu ett oerhört tragiskt uppdagande Gråter

Puttar och hoppas någon iaf kan hjälpa någon av dessa missar.

catfoot
0

Två kattungar bokade, nu sitter det i transport av dessa…

OT/Snyggt ....

catfoot
0

Puttar upp denna viktiga tråd, där många kattliv står på spel…

OT/Snyggt ....

Ankie
0

vart ska de då missarna?

puttar för de andra 38

Anna-Helga
0

#26 <3 Theodor ska hit! <3 Västmanland, Stockholm, Uppsala, Enköping, Eskilstuna… Eller nåt sånt… Cool Har kollat på Djurtransport och det kan gå att lösa!

Vår gamla hankatt Billy har dessutom gått bort, så det finns en plats över här tycker jag!

Mvh Anna

Ankie
0

åh men så bra

känner du ingen mer där som vill ha en liten misse? :)

Anna-Helga
0

Jag har en vän som vill ha en katt till, men hon vill ju också ha en långhårig hankatt och det fanns bara lille Theo… Ska höra med henne om hon inte kan ta en tjej! Tungan ute

Anna-Helga
0

Catfoot, alla kissar är ju inte på bild? Finns det en till långhårig hankattunge kanske?? För då är det klart att den fårkomma också!!

Kram!

Rita-S
0

finns där hemsida, Catfoot? Ridskolan letar två stallkatter, om där finns nån lämpade kanske jag kan tipsa dom! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Ankie
0

puttar denna

Ankie
0

Catfoot, är det utlagt på blocket tro?

Ankie
0

puttar denna, hur går det?

Ankie
0

puttar

catfoot
0

Puttar….

OT/Snyggt ....

Ankie
0

catfoot, min klasskompis skulle inte ha nån katt än. De ville vänta….

Hur många kissar är det kvar?

catfoot
0

Alltför många…

OT/Snyggt ....

catfoot
0

Puttar lite…Många vuxna katter behöver hem…

OT/Snyggt ....

catfoot
0

Vill nån ge en katt ett liv…Risken är stor att många av det vuxna blir avlivade….

OT/Snyggt ....

catfoot
0

Puttar

OT/Snyggt ....

Ankie
0

ja men jag hoppas att hon kan lägga ut detta på fler ställen, för jag tror att det annars blir som som skriver Catfoot i #40. Risken är ju väldigt liten att några får hem ju mindre ställen det ligger på….

Anna-Helga
0

Det verkar lite trögt… Obestämd Hoppas det löser sig! Foton brukar vara bra också!

martdat
0

ja rada upp alla missar på foton med en kort beskrivnng och om de är kastrerade vax osv, så de som ev kan hjälpa får en bar överblick,

o inte glömma blocket osv,kanske ett fotokolage i en blocket anons kan locka intreserade,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

catfoot
0

Ja, jag ska höra hur det är å om jag kan få lite bilder…Känns tungt nu, kattungarna är lättare, än de stora..

OT/Snyggt ....

Anna-Helga
0

De vuxna honorna är de kastrerade eller är det kattungar att vänta där också? Är några av katterna kastrerade? Är de vaccinerade eller friska i alla fall?

Men som sagt med foton blir det lättare! Och det verkar lite segt att få besked också… Men det är bra att du gör vad du kan!

Ankie
0

#45 kunde Helena hjälpa dig Catfoot? Det är inte du som ska bära lasset Catfoot, tänk på det. Du måste vara rädd om dig :)

catfoot
0

Helena skulle kolla om hon visste någon…Men det såg trögt ut..

Katthjälpen å kvinnan där katterna bor, jobbar på detta ärende, dom sitter å försöker placera katterna i hem som dom anser vara bra för just den katten…Ingen lätt situation..

OT/Snyggt ....

Rita-S
0

Jag forsöker få tag på tjeien för att kolla mer detaljer runt kattungarna, sen skal jag fråga Emma hur hon känner för att ta hem två från sundsvall till stallkatter om det finns nån lämpliga syskon där!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

catfoot
0

Vore toppen ….Finns nog en del syskon kan jag misstänka..

OT/Snyggt ....

Anna-Helga
0

Tar tillbaka, Theodor fick inte komma till oss. kvinnan som har alla katterna hade ett bättre hem till honom, närmare och utan barn. Rynkar på näsan Så kan det gå!

Hoppas alla får nya hem nu bara, så inte flera blir bortsorterade…

Mvh Anna

Ankie
0

puttar

[Tovab]
0

I sundsvall? Jag bor ju där.. Hur mycket skulle en kattunge kosta?

catfoot
0

Puttar upp..Har pm,at dig Tovab

OT/Snyggt ....

Ankie
0

puttar

catfoot
0

Ja, då ger vi dessa katter en putt…Hoppas vi kan få in lite bilder i denna tråd…Ska prata med dom berörda, å Stirrup har lovat att hjälpa mig lite…

OT/Snyggt ....

Ankie
0

putt

Ankie
0

puttar denna

har kvinnan fått hem åt några katter eller?

catfoot
0

Ja, några få…

OT/Snyggt ....

Ankie
0

puttar

Ankie
0

puttar

Anna-Helga
0

Ursäkta men hon verkar lite omständig…

catfoot
0

Ska nog inte dömma henne..Hon har det kämpigt, vet att hon lider…Å gör sitt bästa för att alla ska få hem hon tycker är bäst..Glad

OT/Snyggt ....

Anna-Helga
0

#63 Risken är ju att det innebär döden för många av katterna…

catfoot
0

Ja, det är svårt att sätta sig in i hennes sitution..Man kan tycka en sak, men skulle du själv vara i hennes sits, så skulle du nog inte vilja bli dömd, för att inte göra sitt bästa…Förstår att du är ledsen…Men det hjälper ingen med att dömma henne här….Hon är en snäll människa, denna kvinna…

OT/Snyggt ....

Mari
0

Inne på djurhem har vi en tråd om dessa katter med bild och lite info. Vi hoppas även på att så snart som möjligt även få fler bilder och information om resterande katter som finns kvar.
Länk till tråden

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

catfoot
0

Tack Mari…

OT/Snyggt ....

Ankie
0

puttar

Nordann
0

Är det någon som vet om det tagits beslut om djurförbud eller föreläggande om max antal djur/katter?Om inte är det högst troligt att kvinnan bara börjar om på nytt när dessa katter flyttat ut/omhändertagits.

catfoot
0

#69..Du har pm…

OT/Snyggt ....

catfoot
0

Putt…

OT/Snyggt ....

monsi
0

Putt!

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Ankie
0

putt

majvi
0

Annonseras det på blocket och i tidningar?Man måste annonsera på alla möjliga ställen om och om igen.

Visst ska man leta efter bra hem till katterna men man får också se till att det är rimliga krav då det gäller att rädda liv.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Anna-Helga
0

#74 Håller med. Kvinnan verkar som sagt ha lite väl många krav, det kommer innebära flera av katernas död tyvärr… :(

Ankie
0

putt

Ankie
0

ja då det är så mycket som 40 katter som ska ha ett hem så är ju möjligheten svår att hitta hem till allla innan april om man inte annonserar överallt, och man vet hur fort dagarna går….Gråter

Men Catfoot hur många är det som har fått hem? Går det inte att hysa in de på katthem eller tar de inte emot eller de har kanske inte plats, vet du något om hur det går?

Ankie
0

putt

[Anunnaki]
0

Är katterna friska? Finns diarréer? Är de ordentligt undersökta av veterinär? Vad står det i veterinärrapporten som den veterinär som sett dem vid den inspektion som ju lär ha ägt rum? Är det 13 kattungar eller är det inavlade katter som blivit små till växten? Vad står det i kontrollrapporten som länsstyrelsen skrivit och finns det något förelaggande och vad sägs i det.

Jag skulle inte tro att de är vare sig vaccinerade eller kastrerade. Är de i skick så att det ens går att vaccinera och kastrera?

Josefa
0

Vad spelar det för roll? Katterna lever och är inte i så dåligt skick att de behöver avlivas, för då skulle det redan blivit gjort. Och inavel eller inte. De flesta katter som lever i kolonier blir efter ett tag mer eller mindre inavlade, och är oftast hur bra katter som helst.

Katterna behöver hjälp. Friska eller sjuka, inavlade eller inte.

catfoot
0

Katterna är i ett väldigt gott skick, hon har tagit väldigt bra hand om alla….

OT/Snyggt ....

catfoot
0

Puttar, …en liten sötnos är på väg mot sitt hem i Malmö..Lilla Doris…

OT/Snyggt ....

Imasy
0

Tycker inte det var konstiga frågor i #79. Detta är bland annat sådant jag skulle vilja veta om jag ev skulle erbjuda mig att vara stödhem tex, då jag har egna katter hemma mm.

Bara för att en katt inte är så sjuk att den behöver avlivas kan den ju fortfarande smittas etc, och det tycker jag kan vara viktigt för ev nya hem att få veta.

Nu verkar ju inte detta vara ett problem endå, eftersom Catfoot säger att katterna är väl skötta, så jag hoppas att alla katter hinner få ett hem innan tidsfristen går ut.

Jag hade ett par Blocket-köpare hos mig igår, som frågade mig om vart de kan hitta en katt någonstans, då de letade efter en kompis åt sin katt. Vad är det för krav på de nya hemmen? Finns det någon annons eller liknande jag kan skicka till dem?

Anna-Helga
0

#83 Håller med!

Ankie
0

puttar för missarna och frågan i #83 om annons på missarna. Det finns ju några missar utlagd på djurhem

Josefa
0

Självklart inga konstiga frågor. Men det är tonfallet i inlägget jag reagerar på.

catfoot
0

puttar..Kommer även att läggas ut på blocket, snälla hjälp till att söka hem där dom kan få leva, ett bra kattliv…

OT/Snyggt ....

maggan47
0

hjälper till att putta, så fler, liksom Doris får flytta hem

Maggan47

monsi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visar en bild på den ursöta Doris som är på väg till sitt nya hem.

Ankie
0

men va söt då, lille Doris :)

catfoot
0

Har fått sms från Mison, Doris kommer till sitt nya hem runt halv fem tiden….

OT/Snyggt ....

Ankie
0

puttar för fler hem åt katterna

[Anunnaki]
0

Jag har begärt ut handlingar om detta fall med det som jag fick gäller ett kattärende sedan i höstas så det är kanske något annat i närheten av Sundsvall.

Här är några frågor som jag ställt med svar från länsstyrelsen.

- Vad föranledde inspektionen? En inkommen anmälan om många katter
- Fanns tillstånd till att ha mer än nio katter? Nej
- Har det varit inspektioner på detta ställe förr? Nej
- Hur många katter hittades? Kan det vara frågan om fler katter? Det är många katter
- Finns veterinärrapport från inspektionstillfället? Nej
- Finns kontrollrapport från inspektionen? Ja Har inspektionen rapporterats in till jordbruksverkets databas? Ja
- Finns något föreläggande? Nej

skrollan
0

Jag kan tyvärr inte ta emot en katt, men kanske kan ställa upp med skjuts om det behövs? Ska skicka in en vän och tippsa denna tråd eftersom hon söker en katt till sin dotter. Fast dem har hund?

catfoot
0

#94..Jag kan inte tänka mig att hund är nått som hindrar..Bara hunden kan ta det lugnt med katten, så inte nån olycka händer…

OT/Snyggt ....

majvi
0

Man kan annonsera på www.katter.nu också.

Det gäller att annonsera på alla tänkbara ställen, även lappar i affären och det måste göras NU.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Ankie
0

ja du det går fort till april…

catfoot
0

Ja, det ska ut i tidningarna på orten, å lite lappar på flera ställen…Ligger ute fyra av dem på Blocket, fler ska ut där…

OT/Snyggt ....

Ankie
0

va bra att det börjar ta fart, så missarna har chans till livet i behåll

Gullimat
0

Ett hem till Doris i Malmö. Är det någon härifrån hittekatterGlad

catfoot
0

En väninna till Gunlog…

OT/Snyggt ....

Gunlog
0

Doris är hemma!

Jag har nu skapat tråden om henne som heter just:

"Doris är hemma!"

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

catfoot
0

Puttar, för dessa katter…

OT/Snyggt ....

Ankie
0

puttar

Gunlog
0

Jag puttar också!

Ankie
0

puttar, tiden går. Hoppas bara katterna får hem innan tiden är ute

catfoot
0

Putt det finns katter kvar som söker hem..

OT/Snyggt ....

Gullimat
0

Puttar också för goa hem

Tizzla
0

Efterlyser bilder och beskrivningar av de vuxna också…det är bara att inse att bilder säljer. Hoppas det kommer ut snart!

catfoot
0

Ja, dom gör sitt bästa med att få fram bilder….

OT/Snyggt ....

Ankie
0

puttar, hur många är det som är kvar?

monsi
0

Mega putt!

catfoot
0

Dax för en puttning här..Några kattungar har fått nya hem, å det finns några intressenter på några till…

OT/Snyggt ....

Ankie
0

putteliputt

Gunlog
0

Ja, då puttar jag så här på kvällskvisten!

Doris, som min väninna har fått från detta hemmet, är frisk och kry och är en mycket vacker tjej som är rolig och kelig. Hon har en fin päls, otroligt fin för att vara så ung!

Dessa katter är välskötta!

catfoot
0

Tack Gunlog…Skönt att höra å få bekräftat att kissen var vid god hälsa…Kanske fler vågar sig på en kisse därifrån..

OT/Snyggt ....

Knaeckehaexan
0

Intresserad, men får inte tag på kontaktuppgifter. Fler som har samma probelm??

Gullimat
0

Måste få fråga catfot, det finns här inne några som verkar intresserade bl.a annahelga och nu knaeckehaexan. Är det speciella krav som krävs?Obestämd

catfoot
0

När vissa vill vara anonyma, inte ge ut sina telefon nummer..Kan det vara svårt att lita på uppgifter som är motstridiga…Sådana kan lägga ner hoppet om att få en kisse.

Människor som är ärliga, skriver ut sina namn , å ger telefon nummer, säger samma sak hela vägen igenom alla pm..Dom känns ärliga å sanna, man känner direkt att denna kan jag lita, men om det blir osanningar å saker som inte stämmer..Då är det inte rent mjöl i påsen…Ska en katt räddas, så ska jag å all säkerhet även ägaren veta, att den kom till ärliga människor som vi kan lita på….Jag skulle aldrig skicka en katt till nått jag känner osäkerhet i…

OT/Snyggt ....

Gullimat
0

Jag förstår. Heder till digGlad

Anna-Helga
0

Ursäkta, men det här känns inget vidare? Vad har jag gjort för fel enligt dig? Rynkar på näsan

Jag kan lämna mina nummer men har inte ens fått chansen, jag har inte fått möjlighet att kontakta de med katterna, för du lämnar inte ut uppgifterna? Du har sorterat bort mig…

Du sitter just nu och leker med katternas liv och bedömer vilka som ska ha rätt att leva? Rynkar på näsan

Välkommen hem till mig och se hur våra katter har det!! Tror inte du finner något att anmärka på!

Snälla catfoot, nu får du nog faktiskt be om ursäkt??

catfoot
0

Va, tar du åt dig???..Jag har inte riktat kritik mot nån specíell, utan i största allmänhet…Varför ska jag be om ursäkt till dig då??

OT/Snyggt ....

Anna-Helga
0

#122 I inlägg #118 använder Gullimat bl.a mig som exempel och du svarar i inlägg #119 som jag reagerar på i mitt inlägg #121. Då är det väl inte så långsökt att du menar mig? Förvånad

catfoot
0

Ja, jag kan inte hjälpa om du känner dig träffad…Som jag skrev, jag nämnde inga namn, utan tog det i största allmänhet…

OT/Snyggt ....

Anna-Helga
0

#124 Ja eller hur… Oskyldig

essut50
0

En liten putt bara. Hoppas alla katter får ett underbart hem till slut.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Ankie
0

#119 helt rätt, det ska kännas rätt och inte bara "ta nån" för att nån visar intresse. Men sen är det väl inte du som bestämmer heller över katterna Catfoot utan katterna har ju en ägare och vad jag har förstått så är det hon som bestämmer i slutändan vart katterna hamnar, eller? Glad

Jag har för mig att jag läste det förut nånstans, så att det inte blir du Catfoot som får ta nå skällsord för nåt du inte kan råda över tänkte jag…. Glad

Rita-S
0

Nej, det är inte Catfoot som har katterna eller fattar några beslut, Catfoot bara hjälper att förmedla behovet för hem för hon som har katterna.

catfoot
0

Tack Ankie å Rita…Ja, precis så är det, jag bara förmedlar, bestämmer gör ägaren i slutändan..jag bara förmedlar pm  eller mail, så får dom känna hur magkänslan är å om det blir rätt hem till just den katten..För hur det än är, så är det dom som känner katterna, jag har aldrig träffat vare sig familj eller katter..

OT/Snyggt ....

Hawknestgrove
0

ja oavsett vem det är, så är en dokumentation av att man existerar väldigt viktigt. det är en sak, att vara anonym på ett forum, men att vara det när det gäller liv, nä.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

catfoot
0

Tack för dom orden Gunilla, så rätt…

OT/Snyggt ....

catfoot
0

putt

OT/Snyggt ....

Ankie
0

putt

catfoot
0

Putt för kisser små…

OT/Snyggt ....

Hawknestgrove
0

Putt även jag, för de små!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

xray
0

jätteputt!!!

Pälsbollarna i Höganäs

maggan47
0

putteliputt

hoppas på hem

Maggan47

Anna-Helga
0

Trist att jag inte ens får chansen alltså… Undras varför jag är bortsorterad… Obestämd

Putt för katterna i alla fall och hoppas några andra blir framsläppta!

vilda-hilda
0

Synd # 138

Dom har nog missat att läsa om Lo-Visa som du var så gullig att ta hand om.

När kommer nya kort förresten ?

Skulle kunna tänkt mig en hel hög av dessa katter, men jag tror inte att mina 8 skulle gillat det, dom är ju redan för många som dom är.

Hoppas att dom ändrar sig om dig Anna-Helga så att du får hem en kisse som kompis till Lo-Visan.

Nalle

Anna-Helga
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett helt gäng kompisar till henne! Det är inte första katten vi tar hand om… Tungan ute Två avlivningshotade underbara kastrerade kattkillar ochen hemlös Maine Coon! Här är dom alla!

Så har vi en gammal herre "som ingår i hyran på huset" som bott här i 15 år. Men åtminstone en plats finns här nu att fylla!

Kram!

Ankie
0

Men fråga na igen då, å fråga vad det beror på så du vet? Det tycker jag man har rätt att få veta vad det beror på.. Skulle jag vilja veta om jag blev nekad att ta hand om en avlivingshotad katt, bättre å köra med raka bud, både från den ena till den andra parten

Nordann
0

Om jag har tolkat det jag läst i tråden rätt så verkar problemet vara att kattägaren vill att den som är intresserad lämnar sina kontaktuppgifteroch inte tvärtom.Varför kan man bara spekulera om och det är ingen idé eftersom vi bara får andra (eller tredje?) handsuppgifter här.

Gunlog
0

Gör som jag gjorde istället, så blir allting enklare.

Skriv ett "katt-cv" till catfoot så att hon kan skicka det vidare till ägaren. Då är det ju lättare för ägaren att läsa och bedöma…

Det är bättre att göra för mycket än för lite och sedan undra varför inget händer…

Det är bara ett litet tips på vägen. Flört

monsi
0

#143 klokt tänkt.

Anna-Helga finns många kisar som behöver hjälp se bara alla trådar,

Detta är bara en gissning, kanske fanns det ingen kisse som ägare tyckte passade in på din beskrivning av vad det var för kise som skulle plattsa bland dina kisar.

Finns ju massor som behöver ett hem o någonstans finns det en kise som är gjord för ditt hem.

catfoot
0

Förstår inte problemen som uppkommer…Om ägaren tycker att kissen passade bättre i ett annat hem, ja, vad då fortsätta tjafsa i det.

Är nån intresserad, Pm,a mig som Gunlog gjorde å jag vidarbefodrar det, var är problemet där??..

Jag försöker hjälpa några katter, jag kanske inte sitter inne med all info, men bättre att försöka hjälpa, än sitta å gnälla att inget blir gjort..Nu söker jag ärliga kattvänner som kan tänka sig hjälpa en kisse från denna kvinna…..Färdig gnällt nu..Pm,a mig istället om ni har nått mer att tillägga..Denna tråd är bara för just dessa katter..

OT/Snyggt ....

Lena
0

#140 Precis som #144 skriver - om det nu inte klickar med just dessa katter så finns det ju hur många hemlösningar som helst här på Hittekatter. Både via föreningar och privatpersoner.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Anna-Helga
0

Ja visst… Jag letar vidare såklart! Tycker dessa är värda goda hem istället för att avlivas, så putt…

catfoot
0

Putt

OT/Snyggt ....

monsi
0

Catfoot dax för en ny tråd denna är lite lång nu!

Hoppas du har fått in en massa trevliga PM med en massa infon o trevliga hem o var de finns med tel nr mm.

Ankie
0

putt

catfoot
0

Tre till av kattungarna har fått nya hem..Nu är det bara 6 kvar av 13 kattungar…

Doris, har fått hem i Malmö, som alla vet, eftersom hon har en egen tråd här..

Hoos å Bob, fick som tur var flytta till samma hem, dom var tajta kompisar..

Nala flyttade till en kille i staden..

Theodor fick oxå ett hem i närheten av ägarna..

Vera å Kiara, har flyttat till varsitt hem..

OT/Snyggt ....

Ankie
0

puttar, härlig läsning Glad

hur många är kvar av de vuxna då, vet du det Catfoot?

catfoot
0

Dom vuxna har jag inte stor koll på faktiskt, har ingen information alls där att ge…Jag har inriktat mig på de små.Glad

OT/Snyggt ....

xray
0

Du är en sann kattängel catfoot!!!! Kram till dig!

Pälsbollarna i Höganäs

catfoot
0

#154…Tack för dom värmande orden…..Kram…

OT/Snyggt ....

essut50
0

Skönt att det går framåt för kattungarna att få ett hem. Du gör verkligen ett bra jobb.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

catfoot
0

Tack Essut,,,Men jag vill ge Katthjälpne i Sundsvall en del av detta oxå, som ävne gör allt för att hjälpa iväg dessa kisser…

OT/Snyggt ....

catfoot
0

Puttar för dessa som är kvar..

OT/Snyggt ....

Ankie
0

puttar jag med, med allt vad jag kan….

catfoot
0

Morgonputten för dom som är kvar..

OT/Snyggt ....

Ankie
0

puttar

catfoot
0

Ger en putt igen.

OT/Snyggt ....

Gunlog
0

Nu puttar jag också! Det är ju 4 1/2 timme sedan sist!

Ankie
0

putt

catfoot
0

Puttar, några kattungar kvar…Förhoppningsvis kommer även de äldre kattern att komma ut med bild på blocket till veckan..Hoppas nu att det går i stöpet…

OT/Snyggt ....

Ankie
0

ja det hoppas verkligen jag med :)

catfoot
0

Kan meddela att alla kattungar har fått hem, ev, en som är lite osäker..Men det ska nog fixa sig för henne oxå..

OT/Snyggt ....

Ankie
0

men så bra, å då är det de vuxna kvar då

Gunlog
0

Jättebra.

Hur går det för de vuxna? Jag har tyvärr ingen aning…

catfoot
0

Ja, vi väntar ännu på bilder av de större katterna….I slutet av April är tiden ute…Så vi hoppas att bilder kommer inom en snar framtid..Men dom lägger vi ut på Blocket..

OT/Snyggt ....

Ankie
0

åh men då finns det lite tid, trodde att det var till slutet på denna månad

Gunlog
0

Ja, jag pustar ut. Jag trodde också att det var i DETTA månadsskiftet…

catfoot
0

Ja, så hade jag oxå fattat det..men blev glad när jag hörde att det var i slutet av April..

OT/Snyggt ....

Ankie
0

nu har det gått ett tag, hur går det?

catfoot
0

Ja, en del av de vuxna katterna är ute på blocket..Alla kattungar har fått hem, det är ju skönt…Vet inte hur det är nu för de vuxna, ska höra med tjejerna hur läget är…

OT/Snyggt ....

Ankie
0

ja gör det, hoppas det inte är alltför många kvar nu när det inte är så många katter kvar :)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.