Mew Two, grattis!
ditt fina lilla poem kom in i tidningen. Nu tog sambon med sig STNB på muggen… så jag kan inte för tillfället scanna in det! Om du PM:ar mig namn och adress, så skickar jag dig en tidning i morogn. Nu är din lilla dikt skyddad, ingen kan ta den ifrån dig, då den är publicerad med din pseudonym.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Så vackert
Det var vackert skrivet till minnet av en liten vän som vi aldrig fick lära känna. En kisse som vandrat färdigt här på jorden och nu kommit till en bättre plats. Det är så sorgligt att jordelivet inte kunde bjuda den kära kissen på ett bättre öde. Den hade förtjänat en plats i solen, men fick nöjja sig med skuggsidan där is och kyla råder. Varför?
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag tror SkaparKatten spinner just nu - ja, lyssnar ni riktigt noga så hörs det lite svagt, över allt brus omkring oss…. Eller hur?!
Rörd Mew2

Ja Mew Two.
han spinner hela tiden för dom som föds utan någon som aldrig vill ta hand om dom. För dom som någon ville ta hand om men sedan tröttnade på, för att inte tala om alla stackare som tycker att det är OK att plåga djuren på ett eller annat sätt
Och visst hör vi om i lyssnar riktigt noga. De är dom nätterna man sover riktigt gott för man vet att våra älskade djur slipper lida nåt´mer.
Nalle
Mew Two, nu har jag köpt ett ex av Strömstadstidningen till dig. Så nu MÅSte jag ha din adress.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....