15 årig katt
15 årig ev 16 . söker nytt hem hennes älskade matte dog för en månad sen ,,,hon är mycket kelig och frisk och behöver ett nytt hem ,där hon kan få vara sina sista år. hon är en skogskatt lite lurvig,bilder kommer senare
men lille missen, hoppas ett nytt hem hittas kissen kan ju ha många år kvar i livet

jag jag hoppas det finns någon
men lilla vän! Hoppas så att du ska få ett nytt hem!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

hon är en riktig livsnjutare
Puttar för en liten gamma fröken? Kan ingen ge henne ett bra hem?

skulle vilja ta hit henne ,men minn´lila bich är lite speciell..jag tror hon vill vara ensam och bli bortskämd . alltså 15 åringen..

just nu bor hon ensam i en lägenhet,,,sen matte dog
Prova?
vi trodde ju inte att det skulle gå med lilla Mee. Men det gick alldeles utmärkt.

vi får se vad som händer,man vet aldrig
puttar
trodde inte heller det skulle gå bra med mina 4 katter, som en efter en flyttat in, men det går alldeles utmärkt, om alla låter Beata perser vara ifred, hon är en riktig bitch, den enda hon tolerera är Flisan, men dom andra har lärt sig gå undan, när hon är som grinigast
så prova
Maggan47

Var finns hon? Är hon innekatt?
Har du tagit hem henne ännu eller letas det fortfarande efter ett hem?

nej hon bor ensam i lägenheten och det kommer en person dit varje dag som ger henne mat , hon är mycket kelig..

Var i vårt avlånga land? Sthlm?
Nämnde något om henne för mamma, vars hjärta nästan smälte…kanske kan smälta helt!?

Hon har egentligen inte tänkt skaffa en katt till nu, har en, men denna historia berörde henne…

hon hade det så bra med sin matte ,som skämde bort henne, dom älskade verkligen varandra..

puttar upp för frågan, var bor denna kattfröken
Maggan47
Ja, jag undrar också. I vilken stad finns katten?
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
stockholmstrakten

i huddinge bor denna dam

nu bor hon som sagt ensam i en stor lägenhet,men några kommer dit och ger henne mat varje dag,,
ja hjälp lilla kissen och hjälp Siberlina hjälpa!

Men vilken innerligt sorglig historia…lille stackars misse som förlorat en älskad matte måste få hjälp att finna ett nytt hem…snälla någon..som inte har lika fullt på katter som jag har…
putt!

jag var med när hon tog hem katten ariel som hon heter..dom avgudade varandra från första stund….
Åh Hjälp lilla Ariel!
Hoppas Tizzlas mamma kan ta henne…
De personerna som matar henne nu, kan inte de fundera på att adoptera henne? De verkar ju ändå bry sig på något sätt…
Bara en undran…
Håller tummarna för Tizzlas mamma, i alla fall…

#28 Det gör jag också
Siberlina har fått lite info och ska fråga dem som känner katten om det verkar vara ett hem som passar damen. Sen får jag försöka få mamma att smälta helt, tror inte det behövs så mycket till…hoppas jag…
Siberlina… bild! Då smälter nog mamma!

#30 Ja det kan nog vara det som "tippar henne över kanten"

jag måste komma dit någon dag och ta bilder ,dom ska höra av sig till mig snart,,
hoppas för den lilla gamla kissens skull!
Puttar detta! Ingen som har plats för en liten gammal fröken katt?

jag tror att dom som matade katten har tagit hand om den,,,för dom skulle ringa mig ,men har inte ringt
Åh…… Hoppas du får besked och positivt…..
Kan inte DU ringa?

jag ringde för en vecka sen och då sa frun i huset att dom hade bestämt sig för att ta hand om katten,men det lät lite vagt , så jag vet inte…men annars skulle hon ringa mig och jag vill inte vara tjatig, dom är lite speciella
Hade jag varit du så hade jag ringt för att höra hur det var med katten, om den hade vant sig vid det nya huset och inte saknade sin förra ägare för mycket… Jag hade sagt det med ursäkten att kattens historia fångade mitt hjärta…
Det är iofs upp till var och en… Vänta och se om de hör av sig… Hoppas kissen trivs…

hej jo det är så här ,att det är en mycket nära anhörig till matten som varit där och matat katten , men den jick inte så bra ihop me deras katter ,men dom ska tydligen göra ett försök till…,,dom är så gulliga så jag tror det ska gå bra
Okej. Vi får hålla tummarna…

Håller också tummarna

dom frågade mig på begravningen om jag hade något förslag ang katten och det var då jag satte ut en här…..för jag trodde inte dom tänkte behålla katten,,,,jag ringde och sa att det var en dam som var inntreserad så ångrade dom sig ,verkar det som

Lite konkurrens kan göra susen
Jag hoppas de behåller katten! Det är ju bättre för henne att flytta till någon hon känner och som känner henne än till någon helt ny…och att slippa flytta en gång till om de nu har henne hemma på prov.
Min mamma har nu på något sätt lyckats säga nej dessutom, så nu hoppas jag ännu mer!!
ja och att de inte kan räkna med att en tillvänjning går på studs, det får de ju räkna med. Det kan ju ta väldigt låg tid. För vår lilla Mee här tog det ju en månad, drygt. Jag hade nästan gett upp hoppet och var på väg att släppa ut henne igen, men det som fick henne att bli normal här inne var faktiskt de där mössen som piper, när man rör på dem… Det fick henne att lossa på banden! Nu är hon den tuffaste och mest oförskämda av alla 4. MEn så charmig!

ibland skulle jag vilja ha en till katt ,men jag vet inte ,min lilla dam är en liten bich mellan varven,,,,men när jag läser om mee,,,så verkar det ju funka
ja, men det var ine helt lätt. JAg hade ett långt samtal med Lena och vi pratade om, att ibland så måste man kanske lyssna till vad djuren vill.Hon hade det ju inte dåligt ute hos oss, mat och varmt krypin och sällskap av oss när vi var ute.MEn plopp, en dag så lossnade det bara! OCh hon funkar som en lugnande katalysator på alla!