Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 2027 ggr
Naquita
0

Herr Grås koloni tar ej slut:(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag trodde att iaf EN koloni här i Ronneby var slut, dyker 2 katter till upp….Ja, ni ser väl på utseendet vem hennes pappa troligtvis är…..HERR GRÅ

hon är dock ganska tam nu när hon matats hela vintern, och hon har även fått med sig en skyggare hankatt till matplatsen nu som hon ger all mat till. Hennes son kanske? Eller friare:(

Någon som kan vara stödhem till henne och/eller hennes kompis ute på sommarstugeområdet?

Tiana
0

Hmm… Samma runda kinder som Herr Grå och Madames gröngula ögon.. Hmmm…. Hmmm…. Rynkar på näsan

Ankie
0

puttar

Naquita
0

#1 Ja, det är ju samma område med..suck:(

Lena
0

Oj ska det då aldrig ta slut! Vilken söt kisse! Påminner ju lite om våran Isolde. Kommer hon också från det området?

Håller tummen för att dessa två också får komma in hos någon.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Naquita
0

ja lena det är från samma område som Isolde så de är med största sannolikhet släkt.

Naquita
0
Ankie
0

putt

Lena
0

#5 Misstänkte nästan det. Hon hade ju kattungar som bara försvann när de skulle fångas in kommer jag ihåg. Lilla Isolde som ser ut som en kattunge själv.

Isolde med fästmannen Sigfried:

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Naquita
0

ja 3 blåvita kattungar bara försvann sommaren 2007 från Isolde, som var mamman, så jag kanske fått in alla nu. Herr Grå, denna skönhet och Herr Grå Junior upp i stödhem i GBG kan ju vara hennes allaihopa;) vem vet.

Sidentass
0

Putt!

Naquita
0
Lena
0

#9 Det låter sannolikt! Vi får verkligen hoppas det.

Naquita
0

ja, här kommer Herr Grå junior(snodde bilderna från stödhemmetSkäms) visst finns det STORA likheter

Lena
0

#13 Ja det gör det ju verkligen. Gud vad fiin har är den pojken! Är alla små i växten?

Tiana
0

Inte herr Grå i alla fall - han är en bjässe! Åtminstone efter att ham upptäckte kattungematen… Cool (Jag hade ju honom här hemma i ett an´tal månader, så därför svarar jag)

Lena
0

#15 Isolde är miniliten. Ser fortfarande ut som en kattunge. Aptiten är det dock inget fel på. :)

Naquita
0

Honorna har varit rätt små, men inte hanarna:)

Naquita
0

Kise behöver fortfarande akut stödhem, mycket troligt att hon löpt då hon har en ståtlig stor hane vid sin sida!

Lena
0

Puttar upp för Isoldes släktingar!

Naquita
0

titta vilken skönhet som hamnade hos mig igår!

IRMA från Aspan

Läs mer på bloggen

SÖKER STÖDHEM!!!

Tiana
0

Sötnos Kyss

Naquita
0

ja eller hur:) Herr Grås dotter eller Isoldes barnbarn, eller vad de nu är:)