Lotteritråden oläsbar
Tråden Lotteri April går inte att läsa. Rutan till höger där det står meddelanden, mina inlägg, mina vänner osv. är "inklistrad" i tråden så att den ej går att läsa. Verkligen jättemärkligt. Det är bara så i den tråden, inga andra.
Vad är det som är fel? Kan ni fixa den eller starta en ny tråd på samma tema. Vill jättegärna kunna följa och vara med i lotteriet.
Jag har samma problem, tänkte också kollat vad det var för lotteri-

Det blir nog inte bättre. Det har varit så sedan tråden först kom upp.
Jag har PMat Persikahallon och bett henne att skapa en ny tråd om lotteriet. Det har troligen precis som Imasy skriver blivit en bugg (ett funktionsfel) i tråden. Försökte rätta till tråden men det gick tyvärr inte.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Det enda som går att se är bilden på lotterivinsterna. Lägger in den här så länge tills lotteriet kommer igång igen:
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Kan det inte vara ett Aprilskämt att vi inte kan läsa??
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Haha, den frågan måste jag nog svara nej på :)
jag kan läsa?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

FUSK !!!!!!!!!!!!!!!
Varför???????????
Nalle
Hoppas det dyker upp en tråd som jag kan läsa sen. Det lotteriet vill jag definitivt vara med på.
Jag har tidigare haft det problemet på andra trådar här. Ser bara min egen högra faktaruta som TS inlägg när jag försöker gå in på hennes tråd
Jag har likadant, så jag PM:ade också till henne och bad henne att göra en ny tråd, och få den felaktiga låst…
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
har hon sett att det finns önbskemål om lottköp?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hej allihopa!
Här går inte att ta lite "ledigt" från datorn. Det är självklart då den passar på att krångla. Tack alla som uppmärksammat mig på problemet, jag ska genast starta en ny tråd. Hoppas det fungerar idag!