Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 2202 ggr
Mymlan
2010-03-17 22:38
0

Skyddsnät

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

grundig
2010-03-18 12:06
0

ser ut som vanligt kycklingsnär , mitt ex har 4 kantigt 10*10 mm och funkar kanon bra , det nätet sitter fast med plast strippor/buntband och funkar i 3 år snart utan problem , är nog metyderligt billigare med samt går det nätet att vika jätte bra och det blir fint

[LucyInTheSky]
2010-03-18 12:15
0

Jag har använt Netty kattnät på förra balkongen.. Det funkade bra.. VAr dock tvungen att riva sönder det då min katt lyckats klättra igenom en minemal springa mellan brädorna och ta sig ut på balkongräcket.. =/ Livrädd var inte ens i närheten vad jag kände då.. Men då var jag glad att jag hade sånt nät som bara kan dras sönder ( med rejäl kraft)

Det blir lite sladdrigt men då vill dom inte klättra i det heller.

Hawknestgrove
2010-03-18 13:19
0

ja det är bra nät. OCch det står också i beskrivningen, att detta nät INTE är till för att  lämna katten ensam ute på balkongen med.  MEn vi har köpt in till vår förening och vi ger dem som vill vara stödhem ett sånt nät. Så det är bra, det nätet. MEn som sagt, bara för sådan vistelse under kontroll.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Rulta
2010-03-20 10:40
0

Vi hade tänkt köpa just ett sådant nät nu till våren att näta in balkongen med, men vi är lite osäkra på fästanordningen. Det är clips som ska förslutas i väggen, men sedan då? Hur fäster man de yttre kanterna? I ovanstående balkong? Deras golv är också av betong…

www.monasmatkrig.blogg.se

"Allt som kan gå åt helvete kommer gå åt helvete, men även om resultatet skiter sig så ska man ha j*vligt roligt i processen!"

grundig
2010-03-20 10:43
0

till stödhem =) har ja inte tänkt på så nu gav du mig en bra ide =) tackar

det nätet exet använder är svetsat nät funkar utmärkt och inte blodogt dyrt heller , buntbanden får katten aldrig av

Hawknestgrove
2010-03-30 16:52
0

Rulta, om kollar här

Hawknestgrove
2010-03-30 16:53
0

och här

Hawknestgrove
2010-03-30 16:53
0

och här

Rulta
2010-03-30 17:55
0

Gunilla! Tack så jättemycket! Det redde ut många frågor Skrattande

www.monasmatkrig.blogg.se

"Allt som kan gå åt helvete kommer gå åt helvete, men även om resultatet skiter sig så ska man ha j*vligt roligt i processen!"