Mat för att bli stark
I dag när jag var till veterinären och köpte kattmat till våra kissar står det en karl bredvid mig och köper kattmat till sin kisse.
Extra näringsrik så att katten som nu väger 5 kg blir stark och går upp i vikt så att han orkar slåss om sitt revir.
Kunde inte då låta bli att fråga om katten var kastrerad och det var han. Men han hade stort revir och nu har det flyttat in nya katter där som han måste slåss med.
"Du kan inte tänka dig att ha honom inne" "Aldrig" sa gubben, "han gillar att slåss."
Gubbar!!!!!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Det är sorgligt hur en del människor projicerar sina egna känslor och tror att djur är lika dumma som oss människor (rätt vanligt när det gäller somliga saker).
Stööööön……sa inte de på veten något?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Haha sicken typ…men rätt typiskt en del gubbar…
(Fanns det något foder som uppfyllde kraven tro??)
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Vilken knäppgök…
/ -ceel-
får väl ta till mitt nya favvouttryck… IQbubbelplast, fast söndertryckt så inte ens det roliga är kvar…..

Gunilla, det var ingen vette där utan bara kassapersonalen och dom sa inte ett knäpp.
Bara jag som reagerade.
Hur kan man va så j***a dum att man låter sin katt springa ute och slåss. 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
#6 Ellerhur hur kan man vara så dum och elak :(
Gubbj*vel :)
/ -ceel-
Ja det var ju också ett sätt att se på saken. Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Precis…
/ cceel (Bytte nyss namn som ni kanske ser)
spenat kanske?

Men det verkar ju toppen att göra den fet och osmidig så att den inte orkar slåss…riktigt smart

*Suck*!!!