Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 2121 ggr
hanna4911
0

*Hemma*Hugo är borta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min katt Hugo försvann den 8 mars 2010 i Njurunda. Han är svart, kastrerad, jamar inte mycket, korthårig, ganska blyg, och har inget halsband. Hittar du honom så ring: 073-8055330. (Hittade ingen bättre bild)

maggan47
0

Har du lagt in honom på Kattpolisen här på forumet, samt polisanmält, lappar m.m

Maggan47

Ankie
0

är han öronmärkt? Tycker jag ser nåt grönt i örat….

Sidentass
0

Håller tummarna..antar att du satt upp lappar i ditt område..bra också om man utlovar hittelön!

Hawknestgrove
0

ja skriv om den lille på KAttpolisen med! Då når du automatiskt  ut på Blocket! För Kattpolisen har en annons på Blocket med!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

annebeate
0

Njurunda är ett mindre samhälle  tillhörande Sundsvalls kommun så det borde gå att snabbt finna honom. Som någon skrev många lappar uppe, förse dem med hans bild och även  avrivningsremsor med ditt telnr så man lätt kan ringa om man ser eller hör något. Hittelön kan också vara bra att locka med. Annars gäller det att leta och leta och sprida till alla man träffar att lille Hugo är försvunnen. Han är väl anmäld försvunnen hos polisen. Lägg också in en tråd på wwww.katter.nu många är inne där dagligen.

Hoppas så att Hugo snart är hemma igen.

Sidentass
0

-Samt uppmana grannar att kolla deras garage och förråd..minns en gång i somras då jag var utom mej av oro då inte Spirit kom hem som han brukade..han hade blivit instängd i soprummet…

annebeate
0

Undras om Hugo kommit hem eller något sett eller hört någotObestämd

hanna4911
0

Vi har satt upp en lapp på ICA, någon ringde den 12 mars, men vi hann inte svara. Det kan ha varit någon som hade hittat honom!

Lena
0

#8 Sätt upp lappar överallt på orten där ni bor. Utlova även hittelön, det är ett effektivt sätt att engagera barn och ungdomar. Ni måste även ringa polisen, det är det viktigaste av allt. Om polisen får in en upphittad katt måste man som ägare agera snabbt. Om inte ägaren ger sig till känna kan katten avlivas inom loppet av 7 - 10 dagar.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

hoppas!!!!!

annebeate
0

Det Lena skriver i #9 är jätteviktigt förutom att aktivt leta efter Hugo och till alla man träffar sprida budskapet att han är försvunnen.  Kolla också lapparna regelbundet så att inte någon tagit bort dem. När det gäller polisen gäller det verkligen att agera snabbt!

Sidentass
0

Fortsatt tumhållning, slog mej tanken att du skulle kunna annonsera i din lokaltidning och även där utlova hittelön..

hanna4911
0

Han är tillbaka :'D

Skrattande

Tizzla
0

Grattis!Glad

kattassen
0

Å glada nyheter!! Undrar var han varit…tassat runt i vårluften kanske och sniffat på alla vårliga dofter och lyssnat på fågelsångenSkrattande samtidigt som han glömt tid och rum.

Jag ändrar i rubriken till "hemma"

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Ankie
0

jamen stod han bara där eller???? Nyfiken å vill ju veta..

Sidentass
0

Nämen så skönt att höra! Igår var jag alldeles ifrån mej..saknade Bamse..gick o letade överallt tyckte jag..i varje rum, högt o lågt..var övertygad om att han smitit ut..så kom han fram efter att ha gömt sig bakom datorn som ingenting hade hänt..

Gläds med dej, att ni är återförenade igen:-)

Lena
0

Säger som ni andra, glada nyheter att Hugo har kommit tillbaka igen! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

lille Hugo! Ta nu och märk honom ifall det händer igen!  Grattis!!!!

annebeate
0

UnderbartGlad

anebit
0

Härliga nyheter!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

vilda-hilda
0

Härligt.

Men du måste ju berätta för oss hur du hittade honom.

När ni kelat färdigt förståss.

Nalle

hanna4911
0

Han bara stod där vid dörrn och ville in.

hanna4911
0

dörren menar jag..

vilda-hilda
0

Härligt.

Synd att dom inte kan svara när man frågar dom vart dom varit.

Pussa riktigt mycket på honom.

Nalle

Gunlog
0

Jag tror faktiskt att han har varit inne hos grannen och sällskapat lite, varit på herrmiddag med sardiner och mjölk.

Vem kan motstå en sådan härlig middag? Tungan ute

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.