Allt e nytt ::)
Nya tänder, ny frisyr, två godingar som sover på mitt köksbord. Måtte nu mitt avtuggade hår växa ut också. Hämtade ett nytt överkast igår men beslöt raskt att ha det högst upp i bokhyllan! Det var, jag skriver var, ett snyggt lila bubbligt överkast. Som gjort för två marodörer. Bill anföll direkt. Bull,sin vana trogen tog undersidan och mitt brölande antog farliga ljudnivåer. Mattan jag köpt har jag förankrat under sängen, till någons förtret.Kan inte ha alla tillhörigheter två meter upp! Tack Ikea för bokhyllan Billy:) Där finns snart allt som jag e rädd om. Fem bokhyllor bågnar av överkast, blommor, ljuslyktor, foton m.m. Mina vänner säger inget numera. Det märkliga är att de alltid bara ser en katt när de kommer. Bull har blivit som en dörrmatta. En matta med ljud sa en vän häromdagen. Här släpps ingen in som inte kliar! Bill e alltid som uppslukad. Syns han så är det bara ett svart streck, förmodligen intrasslad i något. Jag ler ljuvt och försöker alltid presentera min raring: En lååång, stel katt med stooora svarta ögon.( Endast min son är accepterad). Hur förklarar man då att: Detta e Bill, en goding. Jag vet att många tvivlar men jag vet:)
Min vän, Bibbi, sa häromdagen: Skall vi laga lunch eller? Har du tinat lax? Jajamen, sa jag: Den ligger i köksskåpet,vid skålarna, tredje hyllan:) No comments!
Fniss och tack :)
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Så väl jag känner igen mig!
Tog in en kull i somras från min trädgård! Självklart tog jag in även mamman. Nu har jag tre ungar som är i värsta slyngelåldern. Inget onödigt framme här inte.
Dom få mattorna jag har ligger i små prydliga högar.
All mat som tas från frysen tinas i köksskåp. 
Det har sina prövningar det där att vara kattägare. Särskilt till ungkatter. Har två katter som verkar vara eviga ungkatter. :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hi,hiiii..så jag känner igen mej i detta…Mina stödisar Mourizza och Cinette visar hela världen att dom finns:-)Det går med andra ord vilt till här hemma ganska så ofta..
Har två marodörer nu, en förut
Saga hoppar rakt upp i luften 1 meter upp, för att få tag i blommorna, hon får det, samt viker upp vardagsrumsmattan, och drar loss trådan från undersidan, mattan ser snart ut som ett glesvirkat överkast, gjorde en macka till mig i förrgår, gick ifrån för att svara i telefon, var borta en stund, letar efter mackan fortfarande!!!!!! Dessutom var det en hårdbrödmacka!!! Gå ifrån maten på bordet går inte, utan ska jag hämta något är det bara att bära med sig tallriken, Mitt nya överkast, ser ut som om det är köpt på loppis, sämre begagnat, för bägge minimarodörerna leker kull i det, och sliter från var sitt håll
Men söta är dom
Maaggan47

Känner igen mig i allt som ni alla skriver
sen huliganen sötnosen Lillpysen flyttade in för drygt 2 år sedan.
Inget är sig likt. Knapp nå blommor, filtar i fönstren i stället, inga prydnadssaker. Tavlor nedplockade för att slippa träta när han spelar pingpong med dom. Fönstermobiler o drömfångare hänger på toa i stället för i fönstren. 
Fjärrkontroller, mobiltelefoner, blomvaser, ljusstakar m.m. kan man aldrig lämna på bordet, allt petas ner på golvet. Kastruller med vatten på varma plattor så han inte bränner sig.
Glömde smöret på bänken en gång "slick, slick" 
Rasmus som bott hos år i 17 år i höst sen han var 10 veckor har på sin höjd haft ner en eller två blommkrukor samt pennor. Behövde aldrig tänka på var jag la saker och kunde ha blommor hängande i fönstren.
Ja dom små liven dom kan dom, ändå älskar man dem så mycket. 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
haha underbart att höra om våra små skyddslingar!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Här hemma är det Milou som är värst, man kan aldrig ha mat framme på köksbordet hon äter direkt från tallriken om får det.
Hade gjort iordning två mackor med messmör på, skulle bara hämta kaffet när jag kom tillbaka så var all messmör borta. Så vi får ta med oss mackorna när man ska göra nått..suck..
Tur att Pontus aldrig är på bordet och härjar. Väluppfostrat kisse, tack Jaana för det.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Låter som monstret Mee……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#8 Du milde så jag känner igen mej…här huserar framför allt Spirit! Han är på allt som kommer i hans väg..speciellt mejerivaror..en bild på Östgötlands bagar-mästare…det är husses födelsedagstårta som han skapar fram här!