Angående Tradera....
Är det fler än jag som förfasas över de ursinnigt vanvettiga provisionerna på små ting? För ut så kunde man räkna 10%. Säljer jag en liten sak nu för 30 kr, så är provisionen 5,88 kr. Alltså nästan 20 %. Så därför tänker jag att prova att lägga ut mera på Pumas lilla forum, som vi sköter själva. HAr även tankar på att mer och mer gå över till Budera. Till att börja med, så kommer jag att lägga två grisskära tärningar igen på Pumas lilla forum till förmån för Eslövskissarna och Crisses HAgakonto.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Har också märkt att det har blivit hutlöst dyrt på Tradera. Trisst utveckling som jag tror de förlorar på.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
JA det känns så tarvligt att tala om för köparen, att visst de bjöd 30 kr, men jag får be om ursäkt för att exempelvis Kompis bara får 24 kr. Hur som helst, nu är tärningarna upppe på Pumas lilla fina forum.
jamen vart är det forumet då?
Har också reagerat på traderas hutlösa priser 

har dom blivit giriga och vill ha mer pengar men i långa loppet förlorar dom pengar =) , smart genomtänkt =)
Surt, nu tänker jag då en gång till iallafall innan jag lägger nåt där
#5 vad skulle du ha för lördagspåse? Om du vill göra en som jag kan köpa
haha, jag lägger ut dem på lilla forumet med startbud 75 kr! Har inte påbörjat någon än, men ska göra det i kväll! det är ju 8 leksaker i en sån!
ok jag kollar där då :)
ja, tar väl nån vecka innan påsen är klar. Får jag slå ett slag för Chigaks söta kattkrypin på Tradera? De går till förmån för KKS!
Hawknest, vill du PM:a mig din privata mailadress så har jag ett mail till dig…
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.