LÖST DUNDERAKUT
www.ronnebyshittekatter.blogg.se
DUNDERAKUT, någon som kan hjälpa??
en tam kastrerad röd hankatt har blivit kvarlämnad i BräkneHoby(Blekinge) och tomtägaren har försökt skjuta katten.
jag har fått det stoppat men hur länge vet jag ej.
katten lär ju vara vetskrämd nu och jag har fullt eftersom trafikskadade kissen är i karantänen:((
maila mig om ni har en lösning, bara tillfälligt eller som stödhem. emma@kks.nu

kan man få tag på de som lämnat han så de kanske vaknar till o vill rädda livet på honom?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Men herregud gett sej iväg och lämnat katten ensam kvar!
Puttar upp för hjälp till den stackars katten.
#1 jag vet inte vilka det är, ska träffa kvinnan som vet mer idag:)
Dessa hemska fall tar aldrig slut:((
Naquita jag har skickat ett mail till dig
Pia
9Liv
Får vi i väg Ebony så kan han få komma till oss. Men just nu är det överbefolkat i lägenheten..
#4 och jag har svarat
#5 åh då får du och Ebony flörta idag;)
Vi ska göra vårt bästa.. =)

Putt upp! Tyvärr vågar jag inte ta in fler katter just nu… Risk för astma… Under utredning… 

Skulle gärna ställa upp men min hane gillar inte andra hanar. Puttar…/Laila
Putt!

Om…jag inte haft så fullt…men jag puttar, missen måste ju få hjälp mycket, mycket snart!!
puttar jag med för den stackars missen, hoppas att någon kan ställa upp. Va fan ska han bli skjuten för för att nån idiot till ägare inte kan ta sitt ansvar, grrrr……
Jag puttar igen!
Gräsliga situationer! Att det aldrig tar slut som sagt. Hoppas det löser sig!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
hur går det? Hoppas innerligt att någon har hjälpt den stackars katten

Puttar igen!
Ta reda på förra ägaren och ring upp f*nskapet… Säg att de har glömt något på trappan…
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
hmm då slänger de väl ut katten nånstans, men man kan ringa å tala om det men inte säga åt de att hämta katten. Nu ser man ju vad de går för så att säga
Kvinnan som räddade denna katt från detta har själv tagit hand om honom och det blir nog permanent om det funkar med hunden på 15 år:) De hade nyligen mist sin 17åriga katt och skulle egentligen inte ha fler djur.
vilken bra lösning för kissen, lycklig blir jag
Maggan47
Men så bra att det har ordnat sig för kissen! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Underbart!!
Pälsbollarna i Höganäs

En kopia av min Whiskey!! Sötnos!!! Gratulerar till räddningen.
Pälsbollarna i Höganäs

#19 Men åhh..vilka underbara nyheter!!:-)
Så fin han är och så skönt att hjälpen inte var för långt borta för den här stiliga herrn. Hoppas han och hunden kan komma överens nu