Jättelycklig!
Är riktigt glad och lite tårögd just nu. Har precis lyckats klappa min lilla skyggisälskling. Inte mycket, men strök henne tre gånger över ryggen utan att hon sprang bort!
Självklart med godismutande, men ändå. Annars har jag bara lyckats stryka henne en gång (vilket jag gör varje gång hon får mjukmat tex) och hon har alltid "hukat" sig då. 
"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Underbart! 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

"Här är jag och syster yster. Visst är vi lika. Fast jag är den vackraste av oss förstås!
Dessutom håller hon på och smörar för mamma jämnt - gosar, stryker sig runt hennes ben och pratar med henne hela tiden. Ingen stolthet alls!
Men jag är mycket smartare än så. Eftersom matte måste muta mig hela tiden, får jag mycket mer godis..
"
Grattis, vad underbart 

vilka fina kissar…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Åhhhh..känner din gläjde ända hit…nu är framstegen här, underbart!

grattis så kul!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Grattis, alltid kul att det händer såna här saker.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
toppen…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jag har legat en stund i sängen och spelat farmville och tänkte precis logga ut för jag har massa att göra. Då kommer en liten Esmeralda smygande och la sig på mig.
. Funderade på om det var Desire först (jag ligger på mage) men det är det inte. Är rätt stressad men det är bara att snällt ligga kvar så länge det passar damen…
Hon brukar ligga så på natten ibland men inte när hon vet att jag är vaken… *glad*

Vilka underbara framsteg!! Grattis till er alla!! De är så söta tillsammans!! Tycker det är smart att tänka ut hur du skall få mer godis!! =)
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Helt underbart DesireEsmeralda!

Jag läser hennes blick på första fotot som att hon säger:"Oh, vackra mig! Klart att man ska vara svår att komma in på, annars kan man ju inte vara så förnämligt vacker… Då blir man ju som min syster, lekfull och rolig. Nej, lite svåråtkomlig passar mig bäst!"
Men jag kan hålla med: Verkligen vackra damer… 
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.

Tack alla!
Jag strök på hennes tass ett tag igår och när hon tyckte det blev för mycket gick hon bort. Men så fort jag hade tagit bort handen kom hon och la sig på mig igen…
*mysigt*
När jag vaknade imorse och sträckte ut handen för att klappa katten som låg bakom min rygg, så visade det sig vara Esme (hon hoppade upp och gick iväg - stackarn, vilket sätt att bli väckt på, med en läskig hand…).
Åh vilken härlig känsla du måste ha fått
. Själv väntar jag på den dagen jag kan få klappa lite på lilla skygga Norpan. Det är så nära, så nära - men än är jag inte där.
)