ÖSTGÖTAKATTERNA!
Jag behöver komma i kontakt med någon ifrån östgötakatterna, jag har kommit över frigolit, fårskinn, kattmat och toalåda o lite annat kraffs som jag tänkte åka ut med. jag jobbar 24/7 istortsett restan av jan o första veckan i feb och börjar vid kl 17 ikv så det är lite bråttom + att det kommer bli ett jävla väder imorgon.
Jag sticker om ca 1 h om ingen har hört av sig o ställer allt där katterna finns så får ni ta det ni vill ha. Jag menar inte att köra över er för jag vet att det är ett känsligt läge därute men så som väderprognosen säger så tycker jag det är viktigast att katterna får värme o mat.
Även Ida åker med och har med sig filtar och mat.
p.s har även ett hem på G. hon ska kontakta er.
0761683973
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Nu åker jag, vill ni skälla på mig så gör det på: 0761683973
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Jag har pratat med samanta..om någon undrar.
Vill kompletera mitt förra korta inlägg.
Tanken var god och vi är givetvis tacksamma för alla gåvor till katterna.
Men vi ser helst att ingen åker ut till kolonin på egen hand, då vi befinner oss på privat mark och vi har egen kontakt med mataren. Vi vill inte att det rör sig personer som ej är insatta i vårat arbete och dessutom ej blivit presenterade för mataren. Jag/vi ber er respektera det.Det rör sig om känsliga omständigheter som vi ej kan gå ut med på öppet forum.
Vad det gäller värme för katterna så vet alla som läst här på forumet eller följt våran blogg att vi byggt flera kojor samt lagt ut värmande fällar åt katterna.
Mat får det givetvis flera gånger per dag…kan jag lugna er med om det rådde tvivel om det.
Återigen…Är vi tacksamma för alla gåvor men vi vill att det lämnas till oss personligen för att inte störa vårat arbete med katterna i kolonin. Allt för katternas bästa.
Vilket är det viktigaste.