Maggan
Hur går det med din nya smoke kisse?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
skäms för att jag inte har uppdaterat på länge, men det går verkligen hur bra som helst, Sigrid min yngsta snart 2 år och Saga har verkligen funnit varandra, är aldrig långt ifrån varandra, dom sover, äter, samt slåss ihop, för att inte glömma leker, så söta, Saga är inte alls lika skygg längre, har bott här i en månad nu, och när hon ligger i sängen med Sigrid, får jag klappa henne, överhuvudtaget är det Sigrid som fått henne social, ser just nu ut som en mohikan, då hon hade en jättetova bakom örat, som Sigrid helt enkelt friserade, innan jag hann, så helt kal där, men inget blod eller så, utan Sigrid bet av tovan, lätt som en plätt
har en helt enastående lurvpäls, som det kliar i fingrarna att kamma igenom, men så långt har vi inte kommit
gömmer sig i alla fall inte, utan på allting, lovar att uppdatera snart
Maggan47
Åh..blir så glad att läsa och se bilder på Saga och Sigrid 
Tänk så rätt och bra det blev med dessa två lurvisar.

Vad underbart att läsa! De verkar verkligen ha hittat varandra!! Sötnosarna!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Vilken ljuvlig läsning!!! Förstår att det kliar i fingrarna att få dra dom genom den härliga pälprakten..det kommer säkert förr än vad du anar!!
*puss på lurvmagarna*:-)

Så underbara bilder och så skönt för lilla Lurvlisa att få vara inne i värmen och lek-slåss med en egen bästis.
Härligt! Blir alldeles varm i hjärtat.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna