Framgångar
Sitter och beundrar Hittekatter och får allt mer hopp om att katter får det bättre. Just nu pågår en fantastisk insats som hjälper Katthemmet Kompis. Ni har även hjälpt Hoppet att få ut sina katter med rekordfart, Falunkatterna, Ronneby, Svalöv, Örebro, ja listan kan göras hur lång som helst. Min favorit Tiger från Top Cat blev också hjälpt. Exemplen är många fler men det gör det bara mer fantastiskt. För tio år sedan så hade det fallit i glömska som tragiska händelser men nu räddar ni hundratals om inte tusentals katter till ett bättre liv varje år.
Ett stort tack till alla på hittekatter.
Det är glädjande att det händer så mycket positiva saker här på sajten. Ibland blir det tyvärr en del bråk som ställer till det. Men i det stora hela tror jag ändå att vi gör nytta. Det är därför det är så viktigt att vi fortsätter att vara en sajt för de hemlösa katterna som annars ingen talan har alls.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Puttar min egen tråd för att ni är värda det.
Puttar igen för min egen tråd, hur ego är inte det?
Men berätta gärna om fler fall jag är ganska ny här och hinner inte läsa eller engagera mig i alla trådar. Framför fler solskenstrådar och ta fram det positiva som händer/hänt.
Jag inbillar mig att man blir ganska trött efter långa engagemang i olika fall. Kanske är det så att det som är negativt ligger och gnager i bakhuvet på oss och tar energi. Man tänker inte klart när man är upprörd och tappar fokus. Så är det för mig i alla fall, ligger på nätterna och har svårt att sova och svarar på fel sätt i inläggen här.