Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkastrering-idmärkning-vaccination
Läst 1070 ggr
Sidentass
0

nu kastreras Pyret

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har idag varit o lämnat min så fina stödiskatt Pyret hos veterinären..trots att jag låtit kastrera alla mina honor så känns det iallafall en smula oroligt..ungefär som när man själv ska opereras kommer tankarna ifall att man inte vaknar upp igen..men jag har en så bra veterinär, och det kommer säkert att gå lika bra som det brukar göra, sen får hon vila i det här rummet i lugn o ro några dagar..

Dom söker hem, den här fina kattfamiljen!

Hawknestgrove
0

Siden,  pma mig ditt kontonummer, så är du på tur till min lilla annonspresent!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Men du är då för rar Gunilla…men du vet väl att kks betalar kostnaderna för de här missarna, jag står ju endast för foder o sand o kel förstås!.-)

Nu har jag pratat med sambon som hämtat henne..allt hade gått fint, Pyret är vaken nu igen, och jag ska åka o ta stygnen nästa måndag!

Danielssonsgarden
0

Vad skönt att det har gått bra :-) Nog oroar man sig alltid trots att man har varit med om det flera ggr.

Naquita
0

Skönt att allt gått bra! Nu väntar jag bara på ett gäng bilder på henne samt info för utläggning på hemsidan:)

Hawknestgrove
0

Ja, men det är ju inte fel med en Blocketannons!

Sidentass
0

#5 Har dom på blocket:-) Så ska jag ta fler bilder Naquita…hon har ett helt enastående temperament den här kissen liksom hennes ungar…

anebit
0

Så skönt att det gått bra med kastreringen. Skrattande

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hawknestgrove
0

HAha, ja och uppdatera annonsen var 14:e dag! jätteviktigt! Det märkte vi med Nordbykissarna!

Sidentass
0

#8 Får lov att göra det..toppen att du påminde mej om det här och i pm..hade inte själv tänkt på det!

emjon
0

Härligt att det gick bra med Pyret och hennes kastrering. Vi var också iväg i går med våra två stödhemsflickor flickor Opal och Rubin som blev kastrerade ID-märkta och vaccinerade. Förra veckar var vi med Onyx och det känns helt underbart att att det gått så bra. Nu är det bara småttingarna som har en vaccinering kvar innan hela familjen ädelstenar är helt klara.

Hoppas ni hittar bra hem till lilla Pyret.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Sidentass
0

#10 "Ädelstenar..vilket underbart uttryck!!!

Måste bara få tillägga här..att jag har varit med om att låtit kastera flera honkatter..men jag har aldrig tidigare varit med om att någon av dem varit så pigg efter ingreppet som Pyret!!..Kanske har dom andra slags narkosmedel numera..vad vet jag..ska ta o plåta henne här i helgen för att på bild kunna dokumentera hur vacker hon är..och hon har ett helt underbart temperament, lilla gumman..

emjon
0

#11 Sidentass jag har också märkt det och pratade med min vet om det. Hon sa också att de nya narkosmedlen är det stor skillnad på. Flickorna här klarade också av det otroligt galant.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Sidentass
0

#12 det säger sitt..då har nog utvecklingen gått framåt med sånt också:-)