Fint Kattbesök!
Vi har haft min dotters 2 fröknar här i 4 dygn förra veckan eftersom dom skulle få omtapetserat i alla rum. Vi tyckte det var säkrare, så att inte målarna släppte ut katterna av misstag.
Dom har aldrig varit här men kände sig hemma på en gång. Vi hade glasdörren till vardagsrummet stängd 1 dag sedan öppnade vi dörren. Nätterna stängt.
Det har gått jättebra bara lite fräs om dom kom för nära varann men även några nospussar.
Den lille busungen Pysen som är yngst var den som var mest nyfiken och smög på dom. Gamlingen Rasmus han brydde sig inte.
Här har dom tagit över klösträdet. Överst den ryska prinsessan Olga och i kojan den fisförnäma fröken Josefina. :-)
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Det är inte ofta man kan få båda mina katter på samma foto så nu när dom var på bordet samtidigt ropade jag på min karl att komma med kameran.
För om jag reser mig för att hämta nåt så går dom ner direkt.
Rasmus 16½ år i fönstret och Pysen ca 2½ på bordet.

haha! Du åker nog på att lämna med klösträdet, när kissarna flyttar hem igen!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Gunilla, dom flyttade hem i torsdagskväll.
Dom har ett eget mycket större klösträd hemma som går ända upp i taket.
Kul att katterna går så bra ihop!
Västgötaspets har min pappa fött upp tidigare. Trevliga hundar! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Men vilken vacker gäst-skara du haft hos dej!! Och vovven är så fin också, så roligt att allt gick så bra med att förena dom alla:-)

Haha vilken rolig bild i #1 

Å så fina bilder du lagt ut! Så bra när man kan hjälpa till med passning i sitt hus så där och att kissarna kommer hyfsat överens.
Gullig vovsing också
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Ok, kul att ditt träd passade till nöds då!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....