Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 333 ggr
simzonites
0

Uppdatering Luffe

Nu har Luffes husse nätat in sin balkong. Luffe är fortfarande lite osäker på att gå ut där men han har stuckit ut huvudet genom dörröppningen och vädrat på friska luften Flört På balkongen har han fått ett special snickrat bord, som husse gjort speciellt för sin Luffe. Han har hamnat i goda händer, eller hur? Luffe äter med god aptit och talar om för husse om han fått något i skålarna som inte riktigt passar honom. Han leker och busar när husse sitter vid tv:n så framstegen kommer hela tiden. Än så länge har Luffe inte fastnat på bild men när han gör det så kommer jag att visa honom för er.
Just nu snöar det här och när jag ser ut genom fönstet kan jag inte låta bli att tänka på hur Luffe hade haft det om han hade varit kvar ute i kylan….Som tur är har han nu ett varmt hem fyllt av kärlek och omtanke. Tack snälla Stig för att du öppnade ditt hem och ditt hjärta för Luffe när han var i nöd, utan dig hade det aldrig gått!
/Lotta

/Lotta

Lena
0

Härligt att höra om Luffe och hans kära husse som tar så bra hand om honom. Vilken fin balkong han fått nu också! :) Ser fram emot bilder sedan när tiden är mogen för detta!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

maggan47
0

missat inläggen om Luffe, men ändå jätteglad att han är inne i värmen  Maggan47