Jag bara måste visa!!!
Jag gick för en stund sedan in till Pelle för en liten gosstund. Han har tidigare accepterat det men inte gillat det. Efter en stunds kliande under hakan började han spinna!!!
Så underbart att få höra det för första gången. Efter en lång stunds mys så tänkte jag att det får bära eller brista. Jag lyfte upp honom, och kolla här…

Ska han stanna hos dig?
Nej Pelle är stödis så han letar efter ett eget hem. Hur charmig han än är så har vi fyllt vår kvot med egna katter.
så mysigt!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vad härligt!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

jätte kul!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Åh myspropp.
Hoppas han kommer på det där med lådan också snart.

Det låter som att de ligger ganska lika nu, Pelle och Svea. Hon började spinna för någon vecka sedan och har precis övergått från att tolerera mys till att verka gilla det. Imorse vaknade jag av att en liten dam jagade mina fötter i sängen - så nu vågar hon sig faktiskt upp där också :-)
Måtte Pelle nu bara fatta det där med lådan för all framtid, då blir han ju alldeles snart någons alldeles egna gosiga skönhet
Vad härligt Maria =) Det går ju verkligen framåt för er.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Men så underbart!!! Förstår din glädje efter att höra honom spinna..finns någon ljuvare musik..tror inte det!! Verkar ju trivas alldeles ypperligt i din famn också:-)

Vad härligt!! Vilken fint foto på er båda i #0 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Underbart! Pelle är så vacker!
Hur går det med kisseriet och bajseriet?
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna