Ett Gott Nytt År!
Inastämmer till fullo!

Gott nytt år till dig oxå.
Ett gott nytt år önskar jag dig oxå
Tack detsamma Morgaine!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
gott nytt år:)

Gott Nytt till alla!! Hoppas ni slipper skrämda djur av fyrverkerierna!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
# 6 - Ja detta elände till smällande.
Min gamla katt var jätterädd för smällarna så jag fick gå in i badrummet vid 12-tiden och stänga dörren om oss så att hon inte hörde dem så mycket. Vet inte hur det blir med Zenita dock. Här är ett väldigt mycket smällande.
Jag gillar inte raketerna för inte nog med att de skrämmer livet av djuren så skitar det ner fruktansvärt mycket i luften med alla tungmetallerna. Jag förvånar mig att detta är tillåtet trots att vi ska värna om vår miljö.
Jag ska ha en lugn och skön hemmakväll med god mat och så får det bli TV-tittande. Katten ska få sardin ikväll 
Kramar på er alla samt pussar till alla misarna 
Gott Nytt år till alla.
Här brukar alltid vara rena världskriget på nyår, så jag hoppas inte mina småkissar (eller Lokatten) blir allt för skrämda när det brakar loss ordentligt.
Min lilla Tuva_Luva var livrädd igår, vi fick turas om och bära henne som en bäbis vid 12slaget..Usch, vad hon skakade:((
Det gick mycket bra med Zenita igår. Hon var väldigt nyfiken på raketerna och satt i fönsterkarmen, men när någon kom för nära så hoppade hon ner. Annars var hon inte rädd och det vär jätteskönt.
Jag däremot, blev väldigt frustrerad på detta vansinnessmällande och att folk skjuter upp raketer tätt inpå höghusen. Blir så förb…… på sedan dumhet. Jag önskar att eländet kommer att förbjudas helt.
Jag skulle ju se Michael Jackson på Danmarks TV fem över tolv och det var ett jädrans liv utanför - det gjorde mig irriterad 

Gott Nytt År till alla