2 katter
2 katter i flemmingsberg i huddinge. längtar hem, dom är förvirrade och gå omkring , behöver komma in snarast…jag har ej sett dom än .men fick höra det här för en stund sen..
Stackarna undrar om de kommit bort eller är utkastade av någon hemsk människa. Hur som helst behöver de ju hjälp snarast och få komma in från kylan.

ja nu funderar jag på vad jag ska göra
Om du vet hur dom ser ut kanske du kan kolla vilka katter som är efterlysta i området och om det verkar stämma tipsa ägarna om var dom har setts. Det är ju svårt att göra så mycket mer om du inte har sett dom själv, inte har foto etc.
Ja vi avvaktar. KAnske de i Fisksätra har plats?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

ja jag funderar på att åka till fisksätra med dom
Ja de kan ju ha plats!

nu har den ena katten kommit hem , familjen hade flyttat och katten hade försvunnit,,honan är tuvär borta..
Oj. Ja hur okunniga får folk vara…..Tror att katter kan släppas ut hur som helst

jag håller fullständigt med dig gunilla,men nu är katten inne i värmen …..
ja sån tur. Kom den till katthemmet eller hem t ill dem som ägde?

först kom ett katt hem och hämta katten ,sen såg dom numret på örat och ringde till den där matten….men man kan ju inte låta bli att fundera .varför flytta utan att ta med sig sin lilla älskling
eller ens anmäla att den är borta…….

ja det bor mycket konstiga människor i det området,det är nog därför jag hittar så mycket katter där hela tiden
Ja sånt märkligt folk……