Tillbaka igen....
Vill bara tala om att jag ska försöka återuppta min aktivitet som Sajtvärd succesivt från och med nu. Kommer kanske inte vara superaktiv ännu, men mina intentioner är ändå att i alla fall försöka ha så gott som daglig koll på sajten.
Vill passa på att tacka mina Medarbetare Imasy, Kattassen och Anebit som alla tre dragit ett stort och tung lass när det gäller att hålla sajten vid liv under min långa frånvaro. De är guld värt att ha så bra vänner i nödens stund.
Vi får hoppas att 2010 blir ett bättre år. För min egen del har tyvärr inte 2009 varit något vidare bra år.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Kul att du är tillbaka, Lena! Jag hoppas att din son blev bra tillslut!

Välkommen tillbaka, vilken efterlängtad julgåva ni fick i och med att ni fick fira med er son hemma i lugn och ro. Kram!

välkommen tillbaks ,jag hoppas 20010 blir ett bra år för dig och din familj…
#1, 2 & 3 Tack ska ni ha! :) Ja det känns himla bra att han fått lämna sjukhuset och kunde komma hit och fira jul. Han är lite trött naturligtvis men ändå mycket piggare än man kunde förvänta sig. Katterna är också glada över att ha lill-husse här.
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Men så roligt att se dej tillbaks igen!! Vet att året som var inte var något vidare år alls för din del..därför hoppas jag att 2010 blir ett kanonår för dej istället!! Är själv nyss hemkommen från min far där jag firat "halva julen" och sitter just nu o tittar runt lite på vad som hänt, mycket rör sig i cybern bara på en dag..så det är en hel del man missar efter någon eller ett par dagars frånvaro!

välkommen lena….hoppas nu att 2010 blir ett bra år för oss alla…. o att många kissar får komma in i värmen… o att tokmånga blir kastrerade o omhändertagna av sina mattar o hussar…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Välkommen tillbaka Lena! Håller tummarna att 2010 blir ett mycket bättre är för dig.

Önskar er all lycka, och att ni får ett toppen 2010. :) Välkommen tillbaka.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Välkommen tillbaka! Man önskar ju alla ett gott nytt år så här års och det blir lite av en klyscha, men dig önskar jag verkligen ett riktigt GOTT NYTT ÅR och menar det. Du måste ha haft en mardrömslik höst… Nu vänder det till det bättre samtidigt som ljuset vänder, kanske lite symboliskt så där
…..
Som sagt vi siktar och hoppas på ett bättre 2010, både för katter i allmänhet, för oss själva och alla andra. :) Nu blir det ju dessutom ett nytt decenium!
Underbart du är tillbaks och att det är bättre med sonen. Vi gör allt för ett bättre och nytt decenium,ellerhur??
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
#11 Absolut! ;)

Välkommen tillbaka Lena, du har varit saknad i trådarna. Ditt engagemang och sinne för diplomati behövs härinne! Hoppas att 2010 kommer att bli ett underbart år för din son och resten av familjen för det är ni värda efter ett tufft 2009.