Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1342 ggr
Sidentass
0

Laserpekare

Min son fick en laserpekare i julklapp..och nu har det visat sig att det är fler i hushållet som uppskattar den:-) Mourice och Cinette, mina små stödhemsmissar,..jagar den så frenetiskt att det står härliga till när den lilla röda pricken ska fångas - men som dom aldrig lyckas att sätta klorna i:-P Därför tycker man så synd om dom som kämpar o kämpar men aldrig får tag i den "röda lilla musen"! Därför ber jag sonen att ge sig efter bara ett litet tag… hur resonerar ni andra när det gäller laserpekare..visserligen märks det ju att dom har himla skoj..men blir det psykande för missarna till slut?

Puma77
0

Thindra blir helt galen när hon jagar laserpekaren så jag kör i omgångar med henne. Risken är att hon blir alldeles till sig så hon spyr vilket inte är så bra men hon älskar att jaga den så därför kör vi i omgångar.

//Pia

Sidentass
0

#1 Ungefär som min inställning..små korta stunder, här om dagen körde sonen med den runt runt..men det bad jag honom att sluta med..kan ju hända olyckor om dom små liven blir allt för yra i huvet av leken!

pia-app
0

mina älskar lasepekaren och det bästa är att t o m en av de största soffpotatisarna springer flera vändor när jag tar fram den . så en stund varje dag tycker jag är ok.

piamaria
0

Det blir en stund då och då. Katterna blir som tokiga men jag tror inte heller man ska hålla på för länge.

Missannas
0

Mina katter ÄLSKAR laserpekaren, men precis som ni skriver tror jag att det blir bäst om man leker korta stunder bara, då hinner de ju inte tröttna på den heller Flört

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

essut50
0

Milou älskar sin laserpekaren, har den hängades i lampan i köket. Hon märker genast när jag tar den därifrån, då kommer hon springandes och vill jaga pricken. Men som ni andra så får hon springa ett litet tag bara.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

lillmymlan
0

Mina är galna i laserpekaren, de verkar känna på sig när jag är på väg och ska hämta den. Jäklars vilket hallå det blir :)

Korta stunder och inte varje dag :) men det är en mkt rolig leksak tycker nästan alla kissarna här hemma :)

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Debattia
0

Här gillar kissarna också laserpekaren, mest gillar lilla Pyret den. Håller också bara på en stund.

Debattia

Den skygga kattens hemsida!