"LÖST"AKUT Amma sökes
min hane Vincent vart 21dec pappa till 3st små ungar. Mamma har ingen mjölk och vill heller inte riktigt ha dom och nu är det akut. En liten dog idag och nu är det 2 små kvar som är starkt behov av en ny mamma som vill och kan ta hand om dom små. Gärna i Stockholm eller trakten runt då väglaget inte är det bästa att åka långt. Så snälla finns det någon som kan hjälpa dessa små??
021-141231, 0760-533750 så förmedlar jag kontakten.. På julafton nås jag lättast på mobilen
Jag kan hjälpa stödmata om så önskas, bor ca 7 MIL NORR OM STHLM. Kan ej erbjuda kattmamma dock men stödmatning. Har stödmatat kattungar tidigare.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Ja uppfödaren stödmatar för fullt men det går väl tyvärr inte jätte bra kväfs ju lite teknik på det hela.. avvaktar och ser om någon mamma finns annars skall jag absolut erbjuda dina tjänster jätte snällt du vill ställa upp.. Hör av mig
#2 Jag har klarat de jag stödmatat, har bara varit 2 st jag ej klarat men de fick en för tuff start i sitt liv. De två var ej födda hos mig.
Stödmatat en kissebebis som bara vägde 55 gram då han föddes slö, gick ner till 50 gram dagen efter. Han vart en stor och stilig grabb.
Jag är ingen nybörjare på stödmata, har fött upp raskatter men lagt ner det.

Ja jätte snällt låter jätte bra ska helt klart prata med uppfödaren vågar inte ringa nu.. detta är en oriental och en siames/sys bebis
#4 Ras spelar ingen roll för mig att stödmata, jag har även stödmatat 10 st musbebisar som var 9 dygn gamla, alla överlevde.
Jag födde upp NFO och PER.

Jag får tag på henne imorgon kan jag nå dig då?
Det är ju julafton mitt i smeten med
#6 PM:ade mitt mobilnr..

Amma funnen tack för allt