OT underbara människor
Jag slängde ut en liten tråd under köp och sälj på ett annat kattforum för några dagar sedan, ifall någon ville bli av med lite kattgrejer - tänkte på mina stödisar som behöver lite leksaker och annat.
Folk är bara helt underbara. I onsdags träffade min dotter en här i stan som gav lite superroliga leksaker och några matskålar:)
Idag fick jag ett paket i brevlådan från en annan och i det paketet fanns otroliga mängder leksaker i alla möjliga och omöjliga former:)
Hejsan vad stödissmåttingarna kan ha roligt nu - tjohoo.
Så kul!!!!!1
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vad kul för de små!
Så snälla folk det finns som tänker på var liten katt som den värdefulla skatt de är o ger dem en gåva.
Man blir varm i vinter kylan av glädje.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
vad glad jag blir att det finns folk som delar med sig av sina kattleksaker.
Maggan47
Men så snällt :) så roligt för småttisarna :)
Kram
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Ja dom har jätteroligt - och så även Lokatten som va tvungen smyga in och sno en av sakerna
. Den lilla fjädermusen har hon dödat i flera dagar nu… Har försökt förklarar för henne att det är "hittebarnens" grejer, men hon låtsas oförstående och överlämnade en av sina gamla leksaker istället !
Kosmos håller på busa igenon ett helt gäng leksaker och lite annat står framme så Axel kan leka när han är framme nattetid.
så mysigt ni verkar ha det… nästan så jag blir lite avis faktiskt
*Nalle Puh*
#6 - du får komma hit och leka lite du med
. Pissenissarna kan behöva lite extra socialträning då det inte ofta är så många andra människor här - bara min dotter (med pojkvän)och hennes son emellanåt. Mer sällan andra och i så fall oftast bara korta besök.
Så kom hit och sätt dig på golvet och lek. Hunden kommer pussa ihjäl dig, men det får du ta
#7. Kommer gärna och leker med kissarna och du är välkommen hit du med, jag har ju ett gäng med kissar jag också :)
*Nalle Puh*